• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 19 شهریور 1397
کد مطلب : 30003
+
-

با مردم

با مردم

@  خودمان به‌خودمان رحم کنیم

با سلام. در خبرها آمده بود که نایب‌رئیس هیأت‌مدیره سازمان هلال‌احمر گفته برخی مردم با نگرانی بی‌جا در خانه دارو انبار می‌کنند! این در حالی است که هیچ مشکل جدی و بحرانی در حوزه تأمین دارو در کشور وجود ندارد و هلال‌احمر داروهای مورد نیاز یک‌سال داروخانه‌هایش را دپو کرده است. البته چند روز قبل هم که به فروشگاه نزدیک محل سکونتم مراجعه کرده بودم عطش مردم برای خرید را که دیدم بسیار متعجب شدم. چرا برخی از شهروندان به بهانه اینکه کالاها گران یا کمیاب خواهند شد به خرید‌های فله‌ای روی می‌آورند. متأسفانه در کنار بی‌مدیریتی مسئولان ذیربط در کنترل قیمت‌ها اینگونه اقدامات ما هم خودبه‌خود باعث گران شدن اجناس و کالاها می‌شود. لطفا بیایید خودمان به‌خودمان رحم کنیم.2436...0912

  گلایه از بیمارستان لبافی‌نژاد

سلام. هفته گذشته وقتی به دلیل بیماری ناچار شدم به بیمارستان لبافی‌نژاد مراجعه کنم. اکثر مراجعه‌کنندگان از خرابی درب‌های سرویس‌های بهداشتی بیمارستان گله‌مند بودند. متأسفانه نه‌تنها در اورژانس بلکه در زیرزمین بیمارستان هم این وضعیت را مشاهده کردم. لطفا به مسئولان در این بیمارستان بگویید برای حل این مشکل اقدامی بکنند.
9905...021226

  تعداد صفحات ورزشی

سلام. از دست اندرکاران روزنامه همشهری درخواست می‌کنیم اگر امکان دارد صفحات همشهری ورزشی را بیشتر کنند. لطفا جدول مسابقات را هم منتشر کنید.
فرید ابراهیمی از تهران
 
  گلایه از شرکت ایرانسل

باسلام و خسته نباشید. شرکت ایرانسل در تلویزیون مدام تبلیغ می‌کند که آنتن‌دهی خطوط ایرانسل حتی اینترنت در کوه، دشت‌، جنگل و خلاصه اقصی‌نقاط کشور قوی و قابل ارتباط است. اما مشترکان ایرانسل در شرکت نفت در اطراف پالایشگاه شهید تندگویان که در پایتخت مستقر است، نزدیک 2سال است که از عدم‌آنتن‌دهی خسته شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که به هیچ‌وجه نمی‌توانند در هر شرایطی از تلفن همراه خود استفاده کنند. لطفا منعکس کنید.8132...0936

  گرانی را لمس کنند

با اینکه مردم شرایط کشور را درک می‌کنند اما متأسفانه در سایه بی‌تدبیری‌ها گرانی به‌شدت بیداد می‌کند. از طرفی هیچ مسئولی هم پاسخگو نیست؟ آیا گرانی موجود در بازار ربطی به تحریم دارد؟ از مسئولان محترم درخواست می‌کنیم سری به بازار بزنند تا گرانی را از نزدیک لمس کنند.
3280...0921

@  فشار بر خانواده‌های کم‌درآمد

باسلام. در چند‌ماه اخیر اتفاقات ناخوشایند در حوزه اقتصاد و معیشت مردم باعث فشار مضاعف بر خانواده‌های کم‌درآمد شده است. متأسفانه در سایه بی‌توجهی مسئولان در بخش‌های مختلف عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب ارزاق و کالاهای عمومی مردم را انبار کرده و باعث گرانی بیش از پیش آنها شده‌اند. در این بین برخی مسئولان مدام تأکید می‌کنند که این گرانی‌ها حباب بوده و با کمک مردم مشکلات حل خواهد شد. همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند، ما نیروی انسانی کم ندارم، نیاز به مدیرانی داریم که با همت جهادی پای کار باشند. بنابراین اگر نظارت هوشمندانه و مستمر برای کنترل اوضاع اقتصادی با برنامه‌ریزی مشخص صورت بگیرد می‌توان با کمک مردم مشکلات را حل کرد.
قریشی از تهران

  کمیسیون ماده۱۶ جانبازان

سلام به شما عزیزان خوب همشهری. در ستون ایثارگران بدانند روزنامه همشهری به موضوع کمیسیون ماده۱۶ جانبازان مطلبی نوشته بودید که جای تقدیردارد. اما جهت اطلاع باید عرض کنم که امروز در جامعه ایثارگری قوانین برای ایثارگران فراموش شده است.
5684...0916

  توجه به حمل‌ونقل ریلی

باسلام. مسئولان در دولت و مجلس باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که گسترش حمل‌و‌نقل ریلی، هم در زمینه مصرف سوخت و هم در ارتقای ایمنی حمل‌و‌نقل به‌صرفه است و از آن مهم‌تر صرفه اقتصادی زیادی دارد. امیدواریم وزارت راه و شهرسازی این اقدام را در اولویت کارهای خود قرار دهد. لطفا درخصوص توسعه حمل‌ونقل ریلی که هم مقرون به صرفه و هم دارای آلودگی کمتر و هم امن‌تر است گزارشی بنویسید.
3562...0912

  درخواست از مسئولان بانک رفاه

سلام. سال‌هاست محله وردآورد در منطقه22به‌دلیل نبود شعبه بانک رفاه مشکلات زیادی را برای بازنشستگان این منطقه به‌وجود آورده است. برای همین هم‌اکنون بازنشستگان ناچارند برای انجام برخی از امورات خود به شعبه بانک رفاه در ایران‌خودرو در جاده قدیم کرج یا شهرقدس مراجعه کنند. از سرپرستی شعب بانک رفاه در غرب تهران درخواست می‌کنیم برای رفاه حال بازنشستگان در این محدوده اقدامی بکنند.
گلایه تعدادی از بازنشستگان

  گلایه از شهرداری منطقه19

با سلام. مدت‌هاست شهرداری منطقه19آبیاری فضای سبز و درختان این منطقه را رها کرده است. برای جلوگیری از خشک شدن درختان و فضای سبز، برخی از کسبه و اهالی محل با آب شرب اقدام به آبیاری می‌کنند. آیا بهتر نیست مسئولان ذی‌ربط در شهرداری منطقه19به وظایف خود عمل کنند؟
سلیمان بلغار از ساکنان محل

  بافت فرسوده محله باغ آذری

 باسلام و تشکر از اینکه در ستون بامردم مشکلات شهروندان را منعکس می‌کنید. با اینکه سال‌هاست خانه‌های مسکونی در محله باغ آذری در منطقه16 ناحیه6  اکثرا دارای بافت فرسوده بوده و به‌دلیل ناپایداری خطر ریزش آنها وجود دارد اما گویا قرار نیست در این محدوده که به لحاظ بصری فضای نامناسبی را در انظار عمومی ایجاد کرده است، نوسازی و بازسازی صورت بگیرد.
گلایه تعدادی از ساکنان محل

ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد، با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید