• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 19 شهریور 1397
کد مطلب : 29968
+
-

الو محله

فضای سبز آبیاری نمی‌شود
منطقه 2
شهرک پاسارگاد، فضای سبز بزرگی دارد که پاتوق بسیاری از ساکنان است ولی به دلیل آبیاری نشدن درختان در حال نابودی است. البته شهرک پاسارگاد قناتی داشت که اگر لایروبی می‌شد مسئولان می‌توانستند از آب آن برای آبیاری درختان استفاده کنند. 

منیژه خانلری‌ـ ساکن شهرک پاسارگاد

پاسخ مسئول: شهرداری مسئولیتی ندارد
 شهرک پاسارگاد محصور است، بنابراین آبیاری فضای سبز شهرک به عهده شهرداری نیست و مسئولیت آن با هیئت امناست. درباره قنات هم قرار بوده که سال گذشته این مکان لایروبی شود ولی مسئولان شهرک این کار را انجام ندادند. 
محمد ابراهیمی، شهردار ناحیه 9 منطقه 2



کمبود مسافر و دریافت کرایه بیشتر 
منطقه 4
برخی از رانندگان تاکسی پایانه میدان رسالت در زمان‌هایی که تعداد مسافر کم است و باید با ظرفیت 2 یا 3 مسافر حرکت کنند، برای جبران کرایه از بقیه مسافران تقاضای کرایه بیشتر می‌کنند. درحالی‌که مبلغ کرایه‌ تاکسی بالاست آیا اقدام این رانندگان قانونی است؟ 
لیلا افراسیابی‌ـ ساکن خیابان فرجام

پاسخ مسئول: پرداخت کرایه اضافی غیرقانونی است
 اخذ کرایه بیشتر از نرخ مصوبی که با برچسب به شیشه تاکسی‌ها نصب شده، با هر عنوانی غیرقانونی است و شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با این تخلفات موضوع را با سامانه 1888 اطلاع دهند. 
محمد علوی‌زاده، رئیس اداره تاکسیرانی منطقه 4



زیباسازی دیوارهای محله
منطقه 11
 کم‌توجهی به زیباسازی برخی از محله‌های قدیمی، چهره این محله‌ها را نازیبا کرده است. به‌ویژه در محله اسکندری که توجه چندانی به زیباسازی این محله نمی‌شود. فضای بصری محله اسکندری به شدت یکنواخت است. از مسئولان مربوطه در خواست داریم برای تغییر حال و هوای محله، دیوارهای محله زیبا‌سازی شود.  
‌رضا خرمی ـ ساکن محله اسکندری

پاسخ مسئول: رسیدگی می‌شود
 برنامه‌ای برای زیباسازی در محله اسکندری نداریم اما اگر درخواستی از طرف شهروندان ارائه شود، پس از بررسی محدوده‌هایی که شهروندان برای آن درخواست دارند، با طرح‌های مناسب زیباسازی و رنگ‌آمیزی می‌شود. 
مسعود ظاهری، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه11



نگهداری سگ در منازل مسکونی
منطقه 15
 تعدادی از ساکنان محله مسگرآباد در منازل مسکونی‌شان سگ نگهداری می‌کنند که سر وصدای این حیوانات در ساعات مختلف شبانه‌روز موجب سلب آرامش ساکنان شده است. 
طهمورث حلاوی‌ـ ساکن محله مسگرآباد

پاسخ مسئول: با سامانه 137 تماس بگیرید
 شهروندان می‌توانند مزاحمت‌ها را با سامانه 137درمیان بگذارند تا کارشناسان اداره ساماندهی در نخستین فرصت به محل مراجعه و برای رفع مشکل اقدام کنند. 
سیدرضا باقری، رئیس اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری منطقه15



تأمین امنیت ساکنان
منطقه 22
کوهک یکی از محله‌های حاشیه‌ای منطقه است که رفت‌وآمد کمی در آن انجام می‌شود. از طرفی روشنایی برخی از معابر آن کامل نیست و عابران برای‌‌‌ تردد، دید کافی ندارند. این خلوتی باعث شده تا خانواده‌ها هنگام عبور و مرور امنیت نداشته و همیشه ترس از سرقت داشته باشند. ‌ای کاش مسئولان فکری برای تأمین امنیت ما کنند. 
محمد زالی‌پور‌ـ ساکن محله کوهک

پاسخ مسئول: افزایش کیوسک نیروی انتظامی
 2 کلانتری 141 و 181، مسئول تأمین امنیت شهروندان منطقه هستند و در ماه‌های گذشته تعداد کیوسک‌ها نیز به 4 عدد رسیده تا با گشتزنی‌های مستمر بتوانیم امنیت شهروندان را تأمین کنیم. اما با نصب دوربین‌های مداربسته، افزایش روشنایی معابر توسط اداره برق و همکاری شهروندان می‌توانیم از بروز حوادث جلوگیری کنیم. 
سروان علی بشارتی، معاون اجتماعی کلانتری 181

این خبر را به اشتراک بگذارید