• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 17 شهریور 1397
کد مطلب : 29662
+
-

۴ پروژه عمرانی در پایتخت به بهره‌برداری می‌رسد

2 پروژه تونل آرش به بزرگراه هاشمی و پل دوربرگردان بزرگراه مدرس تا قبل از مهرافتتاح می‌شوند

عمرانی
۴ پروژه عمرانی در پایتخت به بهره‌برداری می‌رسد

روند تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده، طبق برنامه زمانبندی جدید در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران قرار گرفت و بهره‌برداری از ۴ پروژه عمرانی دیگر آغاز خواهد شد.

 به گزارش همشهری، به موجب تلاش‌های صورت گرفته در ماه‌های اخیر، پروژه تونل ارتباطی خیابان آرش به بزرگراه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به همراه پل دوربرگردان غیرهمسطح بزرگراه شهید مدرس که دسترسی به خیابان نلسون ماندلا (بلوار آفریقا) را تسهیل خواهدکرد، قبل از شروع فصل مدارس و به‌منظور تسهیل تردد در معابر ترافیکی این محدوده از پایتخت افتتاح خواهد شد.

همچنین 2 پروژه از شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی شامل فاز نخست پروژه احداث شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی محدوده خیابان خاوران به همراه فاز نخست بازسازی اساسی کانال هرنجی نیز در هفته پیش رو افتتاح خواهد شد.  گالری اصلاح کانال ولنجک که در حاشیه پروژه تونل ارتباطی خیابان آرش به بزرگراه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تکمیل شده است نیز ازجمله فعالیت‌های عمرانی به ثمر نشسته در ماه‌های اخیر به شمار می‌آید. این در حالی است که روند تکمیل پروژه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی به همراه تقاطع‌های واقع در مسیر نیز سرعت مطلوبی پیدا کرده است و به‌زودی شاهد بهره‌برداری از طرح مذکور خواهیم بود که یکی از بزرگراه‌های اصلی پایتخت را از بن‌بست خارج می‌کند‌. مراسم افتتاح پروژه‌های مورد اشاره با حضور شهردار تهران برگزار خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید