• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 15 شهریور 1397
کد مطلب : 29555
+
-

اگر خارجی خوب است مدیرش را بیاورید!

مایلی‌کهن: فوتبال نه؛ با من از پوشک حرف بزنید

محمد مایلی‌کهن منتقد همیشگی سرمربی تیم ملی است. او بعد از مدت ها سکوت دوباره به صحنه آمده و در گفت‌وگو با ورزش3 باز هم خبرساز شده:« چرا باید من راجع به فوتبال حرف بزنم. من باید راجع به پوشک حرف بزنم. فوتبال مال کسانی است که می خورند و می برند و با شلوارجین می آیند سرتمرین تیم ملی و لم می دهند. دوره قاجار هم این‌گونه نبوده است. البته که به هرحال مشکل یک نفر نیست مشکل کل مجموعه است.»
   وزیر ورزش از خارج بیاوریم
شنیدم یکی از معاونین سابق سازمان تربیت بدنی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به نام خانم طاهریان فرمایش کرده که ما برای همه تیم‌های ملی‌مان باید مربی خارجی داشته‌باشیم. اما من می خواهم به خانم طاهریان که ایشان را از قبل می شناسم بگویم که ما قبل از آوردن مربی خارجی باید معاون، مدیر و عضو هیات اجرایی از خارج بیاوریم. اگر واقعا ایشان فکر می‌کنند که خارجی‌ها می‌توانند ورزش را درست کنند بهتر است که از مدیریت شروع کنند. اگر آنقدر خارجی خوب است چرا عضو هیات اجرایی خارجی نیاوریم؟
   کشور اول کی روش ایران است
جالب است که آقای سرمربی تیم ملی که اصالتا موزامبیکی است می‌گوید ایران کشور دوم من است. من اما می‌گویم که اتفاقا ایران کشور اول اواست. کدام کشور درجه دو و درجه سه اروپایی در این سال ها ایشان را خواسته است؟! کدام کشور عربی و همسایه های ما ایشان را خواسته است؟ نهایتش دیده بودیم که آن‌هایی که برایش پروپاگاندا می‌کردند هم در نهایت در این سال‌ها غیر از آفریقای‌جنوبی، مصر و الجزایر نتوانستند خبری بسازند و در نهایت هم برخی از این کشورها پیشنهاد به او را تکذیب کردند. می‌دانید اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل ما کارگرها و کارمندهاست. یک ریال به حقوق کارگران و کارمندان اضافه نمی‌شود و در این شرایط که مردم دغدغه پوشک برای بچه‌هایشان دارند، آقایان برای گرفتن میلیون دلار برنامه می‌سازند و کمپین تشکیل می‌دهند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :