• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 14 شهریور 1397
کد مطلب : 29372
+
-

چرا رسن تمدید نمی‌کند؟

چرا رسن تمدید نمی‌کند؟

سرخپوشان در شرایطی این فصل را آغاز کردند که با محرومیت از نقل و انتقالات بدون هیچ خریدی پا به لیگ برتر گذاشتند. با این وجود پیش از شروع لیگ بازیکنانی مانند فرشاد احمدزاده و وحید امیری و صادق محرمی از پرسپولیس جدا شدند و مسلمان هم توسط خود برانکو کنار گذاشته شد تا سرخپوشان خود را برای فصلی سخت آماده کنند.
سرمربی پرسپولیس اما با چند خرید مانند سروش رفیعی و ترابی تیم خود را برای نیم فصل دوم تقویت کرده است اما با تمام این شرایط  برانکو برای این فصل وظیفه اصلی بازیسازی تیم را به بشار رسن واگذارکرد. هافبک جوان عراقی سرخپوشان که در فصل گذشته بازی زیادی به او نرسید در این فصل به بازیساز اصلی سرخپوشان تبدیل شده و البته توانسته در 5 بازی ابتدایی لیگ و همچنین در بازی رفت برابر الدوحیل یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس باشد.
اما در شرایطی که این بازیکن این روزها در اردوی تیم‌ملی عراق به‌سر می‌برد کادر فنی پرسپولیس نسبت به آینده این بازیکن ابراز نگرانی کرده است و این موضوع را به اطلاع باشگاه هم رسانده است. رسن که در فصل گذشته با قراردادی 2 ساله به پرسپولیس پیوست در پایان فصل قراردادش به‌پایان می‌رسد و با وجود اینکه چندین‌بار از سوی باشگاه برای تمدید فراخوانده شده هر بار این موضوع را رد کرده است. با این وجود برانکو بار دیگر از باشگاه خواسته تا در بازگشت این هافبک عراقی قرارداد این بازیکن را هرطور شده تمدید کنند.
اما نکته مهم اینجاست که گویا خود رسن نسبت به آینده خود در پرسپولیس مطمئن نیست و با بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس در نیم‌فصل دوم ترس این را دارد که جایگاه خود را بار دیگر از دست دهد. از طرفی باشگاه پرسپولیس هنوز قرارداد فصل گذشته رسن را کامل پرداخت نکرده و این موضوع ناراحتی هافبک عراقی پرسپولیس را در پی داشته است. از طرفی حالا شنیده می‌شود که این بازیکن با پیشنهاد خوبی از قطر هم روبه‌رو شده و باید دید درنهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید