• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
سه شنبه 13 شهریور 1397
کد مطلب : 29188
+
-

تغییرات فصلی

از روز یکشنبه که لیست تیم‌ملی اعلام شده ، انتقادهای متفاوتی به تصمیم سرمربی تیم‌ملی صورت گرفته است. از دعوت سردار آزمون گرفته تا حضور تنها یک نماینده از باشگاه پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ برتر. اما در جالب‌ترین موضع‌گیری، روز گذشته افشین پیروانی هم در مصاحبه‌ای به انتقاد از کی‌روش پرداخت که نسبت به سایر انتقادات در نوع خودش بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد. پیروانی با انتشار پستی در صفحه رسمی خود با حمایت از سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، علی علیپور و کمال کامیابی‌نیا، عدم حضورشان در لیست تیم‌ملی را به اختلافات میان سرمربی تیم‌ملی و باشگاه پرسپولیس مرتبط دانست و از آنها خواست با سکوت خود به این باشگاه برای موفقیت کمک کنند و در انتظار روزهای بهتری بمانند.

این درحالی است که پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تا همین دو سال پیش که به‌عنوان مدیر تیم‌ملی با کی‌روش همکاری می‌کرد حامی سفت و سخت تصمیم‌های سرمربی تیم‌ملی بود و گاه با شدیدترین لحن از منتقدان کی‌روش گلایه می‌کرد. او در یکی از موضع‌گیری‌های حمایتی در سال‌های قبل گفته بود:« متاسفانه هرکسی بیکار می‌شود شروع می‌کند به انتقاد کردن از کی‌روش!» پیروانی حتی کی‌روش را نعمتی برای فوتبال ایران خوانده بود. نکته جالب‌تر اینجاست که پیروانی پیش از منصوب شدن به سمت مدیر تیم‌ملی در سال 91 هم از منتقدان کی‌روش بود.

او در آن ایام سیستم بازی تیم کی‌روش را سنتی خوانده بود و در مورد رفتارهای سرمربی تیم‌ملی گفته بود: «او از بالا به فوتبال ما و رسانه‌ها نگاه می‌کند. اینکه حالت پرخاشگری داشته باشد و بخواهد به هر مسئله‌ای واکنش نشان دهد را قبول نمی‌کنم. او پول گرفته و باید حرفه‌ای برخورد کند. اگر رسانه‌ها انتقادی می‌کنند، دلیل ندارد که جواب دهد. آیا مربیان مطرح خارجی در لیگ‌های اروپایی هم با خبرنگاران این‌طور برخورد می‌کنند؟ بنابراین یا کی‌روش ما را قبول ندارد یا اگر دارد، پس برای چه به ایران آمده است؟ او اگر مربی حرفه‌ای است باید تعامل مناسبی با رسانه‌ها و کارشناسان داشته باشد.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید