• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 11 شهریور 1397
کد مطلب : 28881
+
-

الدوحیل قطعا از السد قوی‌تر است

شجاع خلیل‌زاده: فکر نمی‌کنم طارمی به پرسپولیس برگردد

الدوحیل قطعا از السد قوی‌تر است

حمیدرضا علی‌پور

مدافع پرسپولیس در بازی برابر الدوحیل یکی از روزهای خوبش را پشت سر گذاشت و به‌جز گلی که پرسپولیس دریافت کرد در سایر دقایق بازی تمام ضربات سر محوطه جریمه را زد  و در کنار سید جلال حسینی اجازه خودنمایی به الهربی، مهاجم زهردار الدوحیل نداد. خود شجاع با وجود شکست سرخپوشان در قطر امیدوار است که تیمش در تهران بتواند کار صعود به مرحله بعد را یکسره کند. شجاع خلیل‌زاده درخصوص شرایط این روزهای خودش با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.
    شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است. ما بعد از چند روز استراحت از روز گذشته تمرینات خودمان را دوباره آغاز کردیم و امیدوارم که بتوانیم تمرینات خوبی را هم پشت سر بگذاریم تا برای بازی برگشت با الدوحیل آماده شویم. 
    خیلی‌ها فکر می‌کردند که پرسپولیس برابر الدوحیل شکست سنگینی را متحمل شود اما توانستید بازی خوبی انجام دهید.
اتفاقا دنبال فرصتی می‌گشتم که مطلبی را عنوان کنم قبل از بازی برابر الدوحیل بعضی از رسانه‌ها اعلام کردند که الدوحیل از السد ضعیف‌تر است اما من سوال دارم که اگر الدوحیل ضعیف‌تر است پس چطور توانست السد را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد. 
    یعنی به‌نظرتان الدوحیل قوی‌ترین تیم قطر است؟
دقیقا همین‌طور است. به‌نظر من الدوحیل قطر قوی‌ترین تیم این کشور است و حتی اگر 3بازیکن خودش را در اختیار نداشته باشد باز هم 5بازیکن بسیار خوب دیگر روی نیمکت خودش دارد و همچنان تیم پرقدرتی است. نباید به این راحتی زحمات بچه‌ها را زیر سوال ببرند.
    شاید این موضوع به این دلیل بود که استقلال با نتیجه‌ای سنگین در ورزشگاه آزادی شکست خورد.
ما همیشه قبل از بازی استقلال برابر السد دعا کردیم که استقلال بتواند در برابر این تیم قطری نتیجه بگیرد. وقتی یک تیم ایرانی برابر حریف خود بازی می‌کند دلیلی ندارد هواداران تیم‌های ایرانی برای هم کری بخوانند. استقلال به‌خاطر شرایطی که برای آنها پیش آمد در برابر السد شکست خورد و امیدوارم که بتواند در قطر این نتیجه را جبران کند اما تنها به این دلیل که استقلال برابر السد شکست خورد دلیلی نداشت بگویند ما هم شکست سنگین می‌خوریم.
    بازی الدوحیل هم یکی از روزهای خوب شما بود.
در این بازی همه بازیکنان خوب بودند و با دوندگی بالایی که داشتند اجازه خودنمایی به بازیکنان الدوحیل ندادند اما نکته مهم و کلید این مسابقه قبل از بازی بود که برانکو به بازیکنان گفت  ما می‌رویم که حمله کنیم و هیچ‌کس حق ندارد دفاعی بازی کند و بترسد.
    فکر می‌کنید پرسپولیس در دیدار برگشت بتواند صعود کند؟
تمام امید ما در دیدار برگشت به هواداران‌مان است و بعد آن بالاسری که باید ببینیم چه می‌خواهد.
    شرایط پرسپولیس را در لیگ چطور می بینید؟
شرایط لیگ امسال بسیار سخت است. همان‌طور که می‌بینید تیمی مثل پدیده درحال حاضر صدرنشین لیگ است و با حضور تراکتور و سپاهان کار همه تیم‌ها بسیار سخت است.
    شب قبل از بازی الدوحیل مهدی طارمی در اردوی پرسپولیس حضور پیدا کرد و شایعات زیادی درخصوص بازگشت او مطرح شد.
مهدی بازیکن بسیار خوبی است و در قطر تنها برای اینکه با ما و کادر فنی دیدار کند به هتل‌مان آمد. به‌نظرم مهدی در حال حاضر شرایط خوبی دارد و فکر نمی‌کنم بخواهد دوباره به پرسپولیس برگردد.
    دوست صمیمی شما سروش رفیعی این روزها شرایط خوبی در فولاد ندارد و به‌نظر می‌رسد دچار افت شده.
نه اصلا این‌طور نیست. سروش بعد از حضور در فوتبال ایران کمی از ناحیه مچ پا به مشکل خورده بود اما حالا دیگر مشکلش حل شده و مطمئنا هنوز یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال ایران است.

این خبر را به اشتراک بگذارید