• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 6 شهریور 1397
کد مطلب : 28434
+
-

امیدواری به سبک پروفسور

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود در مرحله رفت یک‌چهارم ‌نهایی لیگ قهرمانان میهمان الدوحیل خواهد بود. سرخ‌پوشان در شرایطی برابر حریف قدرتمند قطری خود به میدان خواهند رفت که الدوحیل در تمام بازی‌های گذشته خود پیروز بوده و هیچ دیداری را واگذار نکرده. 

سرمربی سرخ‌پوشان با توجه به شرایط تیم خود می‌داند که برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان، کار بسیار سختی را پیش‌رو خواهد داشت و به همین دلیل باید تیمی را به میدان بفرستد که بدون کوچک‌ترین اشتباه در دیدار رفت از زمین خارج شوند. البته از هفته اول لیگ ایران مشخص شد که برانکو چه بازیکنانی را برای این بازی در نظر گرفته و با چه ترکیب و حتی سیستمی در این دیدار به میدان خواهد رفت.

سرمربی پرسپولیس اما حالا در فاصله چند ساعت به آغاز این بازی جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد تاسرخ‌پوشان را برای این دیدار آماده کند. برانکو در گفتگو با بازیکنان خود گفته:«به خوبی می‌دانم که چه‌قدر برای این بازی آماده هستید و روی بازی تیم تمرکز دارید. ما در فصل قبل با لخویا بدون گل مساوی کردیم و این‌جا آنها را شکست دادیم. درست است که لخویا با الجیش ادغام شد اما خیلی تیم قدرتمندی نیستند و به نظر من ما می‌توانیم دوباره آنها را شکست بدهیم. اما تنها یک نکته مهم را می‌خواهم به شما بگویم و آن این است که بعد از جام‌جهانی حالا شما تیم ملی ایران هستید. شما نماینده مردم ایران هستید و باید فقط به آنها فکر کنید و تنها چیزی که می‌خواهم این است که برای نام ایران بجنگید.»

نکته جالب توجه این بود که برانکو در زمان این صحبت‌ها صدای خود را بلندتر کرده بود تا حرف‌های او حسابی در گوش بازیکنان جا بیفتد و حالا باید دید بازیکنان پرسپولیس چه عملکردی را برای این تیم قطری از خود به نمایش خواهند گذاشت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید