• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 29 مرداد 1397
کد مطلب : 27765
+
-

اخبار موسیقی

مرور آثار سینمایی فردین خلعتبری

ارکستر مجلسی «رسا» به رهبری بهنام ابوالقاسم، کنسرت «هزار و یک شب» را در قالب اجرایی از ساخته‌های سینمایی فردین خلعتبری به روی صحنه می‌برد.
به گزارش همشهری، در این برنامه که روزهای اول و دوم شهریورماه ساعت ۲۱ در تالار رودکی تهران روی صحنه می‌رود، آثاری از آخرین ساخته‌های خلعتبری برای سینما به مخاطبان ارائه خواهد شد.
قطعاتی از موسیقی «پروانه‌ای در باد»، «سینما نیمکت»، «آسمان من»، «شکلات»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «دندون طلا» آثاری هستند که در این کنسرت با اجرای ارکستر رسا به روی صحنه می‌روند.
پوریا اخواص، خواننده موسیقی ایرانی و پدرام فریوسفی، نوازنده ویولن در کنسرت «هزار و یک شب» حضور دارند. ارکستر مجلسی رسا متشکل از ۲۵نوازنده با سرپرستی مظفر نبیلی است که فعالیت حرفه‌ای خود را در سال۱۳۸۹ به شکل کوارتت زهی آغاز کرده است.


برگزاری کنسرت کوچی در نیاوران

کنسرت گروه کوچی با سرپرستی و تکنوازی گیتار هوتن وکیلی مقدم ساعت۲۱ هفتم شهریور در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
به گزارش همشهری، کوچی از سال١٣٩١ با سرپرستی وکیلی مقدم اجراهایی را در سبک فلامنکو و جیپسی فلامنکو به روی صحنه برده است. 
این گروه، در سال‌های نخست فعالیتش قطعات بدون کلام از بزرگان این سبک مانند «پاکو دلوسیا» و «پاکو پنیا» و همچنین قطعاتی از گروه «جیپسی کینگز» را در سالن‎های شهر تهران اجرا کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید