• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 29 مرداد 1397
کد مطلب : 27726
+
-

الو محله

حفرچاه غیرمجاز
منطقه 1
کنار یکی از مجتمع‌های تجاری محله قیطریه، چاه غیرمجاز، حفر شده و طبق شواهد همسایگان حفر چاه ادامه دارد. مالکی که به این کار اقدام کرده نه پولی برای آب می‌دهد و نه کنتوری دارد و به هر میزان که می‌خواهد از آب زیرزمینی برداشت می‌کند. چرا با افراد متخلف برخورد نمی‌شود؟ به نظر می‌رسد قانون در برخورد با این افراد، قاطعیت کافی را ندارد. 

حمید اکبری، ساکن محله قیطریه
 
پاسخ مسئول: گزارش اشتباه است 
پس از بازدید کارشناسان آبفا، مشخص شد که این مجتمع مسکونی در حال تخریب است و سکونتی در آن وجود ندارد. در این محل، میله آزمایش‌های ژئوتکنیک برای مطالعه زمین‌شناسی به عمق ۲۰‌متر و قطر ۱۵ سانتیمتر وجود دارد و مشکل حفرچاه سوء‌تفاهم است. 
جواد اسدی برجسته، مدیر روابط‌عمومی آبفای تهران



رفتارهای ناهنجار افراد سگ گردان
منطقه 7
نبش کوچه‌های مشکات و ثریا در حاشیه بزرگراه آزادگان به پاتوقی برای سگ گردانی تبدیل شده است. 
هر روز از ساعت 4 عصر تا غروب آفتاب بیش از 40 تا 50 سگ در این محدوده رها می‌شوند و امنیت و آسایش اهالی را از بین می‌برند. در این مواقع هیچ یک از عابران جرئت‌ تردد از این مسیر را ندارند. 
حسن ربیعی‌ـ ساکن محله کاج
 
پاسخ مسئول: برخورد می‌شود
برای امنیت معابر و محله‌ها پلیس سختگیرانه در این خصوص وارد عمل می‌شود و با افرادی که هنجارهای اخلاقی را رعایت نمی‌کنند و باعث ایجاد ناامنی اخلاقی و مزاحمت می‌‌شوند برخورد خواهد کرد. 
‌ـ محمد امین ارباب‌پور، سرکلانتر یازدهم فاتب 



به فکر‌‌ تردد معلولان باشید
منطقه 9
معابر خیابان شمشیری همیشه شلوغ است. متأسفانه بیشتر حوادث در این معبر برای معلولان، جانبازان و کودکان رخ می‌دهد. برای رفع مشکل و مناسب‌سازی خیابان درخواست رسیدگی داریم. 
رحیم امانی‌ـ ساکن خیابان شمشیری 
 
پاسخ مسئول: مناسب‌سازی در حال انجام است
با بازدید شهردار منطقه از خیابان شمشیری و درخواست جانباز 70‌درصد محله برای ایمن‌سازی پل‌های فلزی برای ایجاد سهولت در‌‌ تردد با ویلچر، واحد 137 ناحیه 2 اقدام به مرمت و ایمن‌سازی پل فلزی در ابتدای کوچه مددپور و مقابل پارکینگ اسلامی کرد. 
حمید شاه‌بداغی، شهردار ناحیه2



گرمای تابستان و کولرهای خاموش
منطقه 16
به گفته مسئولان استفاده از کولر در فصل تابستان در تعرفه کرایه‌های تاکسی لحاظ شده و رانندگان موظفند، کولر تاکسی خود را برای مسافران روشن کنند اما در برخی از خطوط تاکسیرانی منطقه، رانندگان از روشن کردن کولر به بهانه‌های مختلف از جمله مصرف زیاد بنزین، امتناع می‌کنند. اداره تاکسیرانی منطقه به این مشکل رسیدگی کند. 
مهسا حسنی ‌ـ ساکن محله هزار دستگاه
 
پاسخ مسئول: جلب رضایت مسافران الزامی است
طبق دستورالعملی که به خطوط تاکسیرانی منطقه ابلاغ شده، رانندگان باید رضایت مسافر را جلب کنند، بنابراین گلایه‌مندی شهروندان در این‌باره قابل پیگیری است. بر همین اساس مسافران خطوط تاکسیرانی می‌توانند گلایه‌های خود را برای رسیدگی از طریق شماره۱۳۷ یا شماره 55336777 به اداره تاکسیرانی اطلاع دهند. 
چنگیز رجبعلی، رئیس اداره تاکسیرانی منطقه16

این خبر را به اشتراک بگذارید