• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 10 دی 1396
کد مطلب : 2750
+
-

حذف واسطه‌‌ها از گردشگری سلامت در دستور کار معاونت گردشگری

معاون گردشگری حذف واسطه‌ها، افزایش رقابت‌پذیری و معرفی ظرفیت‌ها و امکانات پزشکی کشور را لازمه رشد و رونق گردشگری سلامت دانست.

محمد محب خدایی در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت: برنامه‌‌هایی برای ازبین بردن واسطه‌ها در حوزه گردشگری سلامت در دستور کار است.

به گزارش سازمان میراث فرهنگی، محب خدایی تأکید کرد: تبلیغات و معرفی داشته‌‌ها و ظرفیت‌‌های پزشکی، از دیگر مواردی است که برای رشد و رونق گردشگری سلامت باید به آن توجه کرد، همچنین بررسی و تعیین بازارهای هدف گردشگری سلامت از دیگر مواردی است که می‌تواند کشور را در فهرست مقاصد گردشگران سلامت قرار دهد.

معاون گردشگری با اشاره به آمار 270هزار نفری گردشگران سلامت ورودی به کشور، گفت: کشور ما سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر مذهبی و زیارتی است و باید از حضور گردشگران در کشور برای معرفی ظرفیت‌های پزشکی و درمانی استفاده کنیم تا شاهد حضور گردشگران سلامت در ایران باشیم.

محب خدایی گفت: آنالیز هزینه‌‌های خدمات پزشکی در کشورهای رقیب حوزه گردشگری سلامت انجام شده و برنامه‌‌ها و اقدامات لازم برای حذف هزینه‌های اضافی و بالابردن سطح رقابت‌پذیری در دست انجام است.

معاون گردشگری افزود: براساس هماهنگی‌هایی که با وزارت امور خارجه انجام شده است افرادی که «TVISA» دریافت می‌کنند می‌توانند در دوره 6ماهه برای انجام معاینات و چکاپ بعد از عمل به ایران سفر کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید