• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 28 مرداد 1397
کد مطلب : 27459
+
-

چاقو کشی وسط کمپین نه به خشونت!

چاقو کشی وسط کمپین نه به خشونت!

بعد از اتفاقات هفته سوم لیگ برتر و خشونت‌های ناراحت کننده دیدارهای پرسپولیس در برابر استقلال‌خوزستان ، استقلال تهران و تراکتورسازی تصور می‌شد دیگر حداقل به این زودی شاهد چنین جنجال‌هایی روی سکوها نباشیم اما در بازی روز جمعه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان بار دیگر اتفاقات مشابهی تکرار شد. بعد از جنجال‌های هفته سوم بازیکنان زیادی با حضور در کمپین «نه به خشونت در ورزشگاه‌ها » اعلام کردند که دیگر نمی‌خواهند شاهد چنین درگیری‌هایی در ورزشگاه‌ها باشند. با این حال در شرایطی که پرسپولیس تا دقایق پایانی از دستیابی به گل مقابل نفت مسجدسلیمان ناکام مانده بود درگیری میان طرفداران دو تیم بار دیگر صحنه‌های تلخی را رقم زد.
در اواخر بازی  هواداران پرسپولیس  به‌شدت نسبت به عملکرد تیم ویسی و بازی تدافعی و وقت‌کشی نفت مسجدسلیمان انتقاد کردند و با شعارها و البته برخی کلمات این اعتراض را به نمایش گذاشتند. لحظاتی بعد هواداران مسجدسلیمانی هم با شعار تند به هواداران پرسپولیس پاسخ دادند. اقدامی که به درگیری طرفین انجامید و آنها در فاصله بین دو سکو و در حالی که فنس بین‌شان فاصله انداخته بود با شعار و سنگ به‌جان هم افتادند. 
وسط این درگیری صحنه‌ای بسیار عجیب اتفاق افتاد و یکی از هواداران نفت مسجدسلیمان ناگهان با چاقو در صحنه جولان می‌داد. این هوادار عصبانی در حالی که  قصد داشت با عبور از فنس سکوها خود را به میان هواداران پرسپولیس رسانده و ظاهرا انتقام شعارها را بگیرد خیلی زود توسط ماموران بازداشت شد. البته این هوادار در همان زمان باز هم دست بردار نبود و  با زدن ضربات چاقو به دست و شکمش اقدام به خودزنی کرد! البته یکی دیگر از هواداران مسجد سلیمانی که قصد داشت این هوادار خشمگین را آرام کند متاسفانه با ضربه یکی از ماموران با شکستگی سر مواجه شد.
سوال مهم اینجاست که چطور ممکن است با وجود بازرسی‌های متعدد در ورزشگاه آزادی یک‌نفر بتواند به‌راحتی با سلاح سرد وارد ورزشگاه شود و مشخص نیست اگر این هوادار نفتی می‌توانست خودش را به سکوی هواداران پرسپولیس برساند چه فاجعه‌ای رخ می‌داد و آن‌وقت چه کسی پاسخگوی این اتفاق بود؟ واقعا کی قرار است خشونت در ورزشگاه‌ها را جدی بگیریم؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید