• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 25 مرداد 1397
کد مطلب : 27247
+
-

پیام‌های شما رسید

پیام‌های شما رسید

سلام خدمت همه مخاطبان خوب 
و همیشه همراه 6و7

دوستان، پیامک‌های شما به‌دست ما رسید و قبل از همه ممنون از لطف‌، حمایت‌ها و پیگیری‌های شما عزیزان که باعث قوت قلب همه ماست تا بتوانیم از تعریف‌ها و انتقادات شما دوستان در پیشبرد بهتر و جلب رضایت بیشتر شما خوانندگان عزیز استفاده کنیم. با اینکه حجم پیام‌ها زیاد است اما همه آنها خوانده می‌شوند و تا جایی که امکان باشد، در همین نیم صفحه به آنها پاسخ می‌دهیم. باز هم به ما پیامک بزنید؛ منتظر پیشنهادها، انتقاد‌ها و نظرات شما هستیم.

6148...0912
 سلام خدمت عزیزان روزنامه همشهری. نمی‌دانید امروز با چه ذوقی رفتم روزنامه خریدم به هوای 6 جدول پایین صفحه سرگرمی. ولی متأسفانه خوشحالی‌ام زیاد طول نکشید. باز برگشتید به روال سابق.  ای کاش می‌شد یک فکر اساسی می‌کردید و این جدول‌ها را فشرده‌تر، هفتگی چاپ می‌کردید.
 البته که حق با شماست... . ما هم تمام تلاشمان را برای جلب‌رضایت همه مخاطبان به‌کار می‌بریم. در مورد پیشنهاد شما با مسئول این بخش صحبت می‌کنیم.

1956…0935
 با سلام و خسته نباشید. من همشهری پنجشنبه‌ها را به امید قسمت هواشناسی می‌گرفتم. چرا قسمت هواشناسی که برای همه مردم اهمیت دارد، حذف کردید؟ لطفا مجددا برقرار کنید.
 با توجه به تغییراتی که در روزنامه      ایجاد شده، برخی از مطالب حذف شده است؛ ازجمله هواشناسی.

2874…0935
 با سلام و خسته نباشید. به‌عنوان یک شهروند امیدوارم که روزنامه به بهترین وجه ممکن پیش رود و روزبه‌روز بهتر شود.
 تمام سعی و تلاش ما هم برای بهترشدن روند روزنامه و جلب رضایت مخاطب است.

7520…0916
 سلام. با احترام به همه دوستانی که به اضافه شدن سودوکوها اعتراض دارند. باید عرض کنم مجله‌های فراوانی هستند که جدول‌های شرح در متن و معمولی را در 100 صفحه چاپ می‌کنند. اما آنچه سودوکوهای روزنامه همشهری را با این مجله‌ها متمایز می‌کند، چاپ سودوکوهای کاکورو و قاتل و جهنمی و از این نوع است. همشهری به نوعی مبتکر و صاحب امتیاز اینگونه جدول‌هاست. امیدوارم مسئولین همشهری به جای حذف هرکدام از سرگرمی‌های مورد علاقه مخاطبان، نیاز سلیقه‌های مختلف را اجابت کند. باسپاس فراوان.
 ممنون برای این‌ همه انرژی مثبتی که به تحریریه دادید. سعی ما رضایت مخاطبان با سلیقه‌ها و علایق متنوع است.

7390…0916
 سلام.  لطفا همانطور که 14جدول سودوکو در همشهری 7و6 می‌گذارید به همان نسبت نیز جدول‌های معمولی بگذارید. ما سالمندان به همین جدول‌های معمولی دل‌خوش هستیم. متشکریم./ هرمزی
 پیشنهادتان را به مسئول این قسمت از روزنامه اطلاع می‌دهیم. باعث خوشحالی ماست که آخر هفته‌های رضایت‌بخشی را برایتان رقم بزنیم.
0866…0916
 وجود جدول‌ها در‌ طول هفته و پنجشنبه‌ها لذتبخش است. لطفا همچنان ادامه یابد.
 تمام تلاش ما هم این است تا با مطالب روزنامه7و6، آخر هفته لذت‌بخشی را برای شما بسازیم.

2947…0936
 با سلام و تشکر از صفحه ترفند و آشپزی./ مهدی/ از مرند
 مسئولین صفحه‌های ترفند و آشپزی هم از رضایت شما خرسند هستند.

1454...0912
 از این ‌همه تلاش و کوشش برای پربارکردن وقت فراغت و تعطیلی مردم سپاسگزاریم. همواره موفق باشید.
 سلام ممنون. خداراشکر که باعث رضایت شما شده‌ایم. خستگی‌مان رفع شد.
7101...0919
 لطفا پنجشنبه‌ها جدول‌های کلمات متقاطع را بیشتر کنید. باتشکر/ مقدسی
 با توجه‌به تقسیم‌بندی مطالب برای صفحه سرگرمی، برای هر جدول، فضای معینی اختصاص داده شده‌است.

2947...0936
 با سلام. مطالب صفحه ترفند و لذت آشپزی عالی است. همچنین احوالپرسی از پدر سیرک ایران بسیار جالب بود. مهدی اسماعیل‌زاده/ مرند
 خوشحالیم که مطالب مورد رضایت شماست. این رضایت باعث می‌شود انگیزه بیشتری پیدا کنیم برای روند بهتر روزنامه.

0138...0912
 صفحه آشپزی خیلی عالی و جالب است. از بین تمامی غذاهایی که رو به فراموشی هستند، مادرم هنوز کله‌گنجشکی می‌پزد. کردی/ تهران
 چقدر خوب که شما هنوز غذاهای قدیمی را فراموش نکرده‌اید و طبخ می‌کنید. متأسفانه امروزه با وجود فراوانی فست‌فودها، غذاهای ایرانی و قدیمی به‌دست فراموشی سپرده شده‌اند.    

3144...0919
 با سلام. 59 سال از خدا عمر گرفته‌ام و از 9 سالگی یعنی سوم ابتدایی، علاقه وافری به مطالعه مطبوعات پیدا کرد‌ه‌ا‌‌م. الان هم باید روزی 3 روزنامه خریده و مطالعه کنم. نخستین روزی که روزنامه وزین همشهری منتشر شد و آن‌را خریدم فراموش نمی‌کنم. بعد از سال‌ها مطالعه، ویژه‌نامه 7و6 شما را فوق‌العاده پرمحتوا و کامل می‌دانم. ابراهیم
 زنده باشید و سلامت. امیدواریم که همچنان بتوانیم با مطالب متنوع و با کیفیت، رضایت خوانندگان عزیزمان را جلب کنیم.     

9910...0903
 سلامی به گرمای تابستان به همه دوستانم درهمشهری. نمره‌تان 20 است. با این صفحات سرگرمی که جدیدا تغییر داده‌اید من هم موافقم که برای همه سلیقه‌ها کار شود به شرطی که این تغییرات و سودوکوهای اضافه شده درصفحه مقابل راحذف نکنید. همین شیوه عالی است/ متشکرم.
 با سلام به شما خواننده عزیز. هدف ما هم جلب رضایت تمام سلیقه‌ها‌ست.

2135...0903
 سلام، خسته نباشید. باتشکر و قدردانی از زحمات شما. من تعدادی دلنوشته و مطالب ادبی آماده کرده‌ام که می‌خواهم برای شما ارسال کنم. یک داستانک بانمک هم در رابطه با فراخوان 6و7 نوشته‌ام که برایتان ارسال می‌کنم./ گیسو
 بسیار بسیار سپاسگزاریم و بی‌صبرانه منتظر ارسال مطالبتان هستیم.

8735...0913
 سلام از علاقه‌مندان روزنامه همشهری و ضمیمه 7و6 هستم. مطالب ویژه‌نامه جالب و متنوع بود. پیشنهاد دارم صفحه ویژه‌ای هم برای مطالب ترجمه شده از مطبوعات خارجی، مخصوصا پاورقی چاپ کنید. با سپاس فراوان علی دانش پور/  دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش شهرضا
 فعلا چنین امکانی وجود ندارد. اما پیشنهاد شما را به سردبیر اطلاع می‌دهیم.


این خبر را به اشتراک بگذارید