• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 25 مرداد 1397
کد مطلب : 27228
+
-

شروع متوسط

شروع متوسط

 تیم ایران سرانجام بعد از اردوهای آماده‌سازی خود و انجام دو مسابقه تدارکاتی مقابل عراق و یک دیدار دوستانه برابر چین، راهی اندونزی شد تا در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور پیدا کند. ملی‌پوشان امید ایران روز گذشته و از ساعت13:30 به‌وقت تهران در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم‌ملی عربستان رفتند. امیدهای ایران تاکنون 4بار به‌عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی رسیده‌اند و حالا امیدوار به تکرار این موفقیت بعد از 16سال هستند.

بازیکنان جوان ایران در 15دقیقه ابتدایی نمایش بسیار ضعیفی داشتند و به‌همین دلیل عربستان موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه ایران شکل داد و شاید اگر حضور به‌موقع مسلمی‌پور، مدافع شماره3 ایران در محوطه 6قدم نبود، دروازه ایران 2بار در همان شروع مسابقه باز می‌شد. اما در ادامه شاگردان کرانچار روی ارسال از جناحین و ضربات ایستگاهی و همچنین نفوذ از سمت چپ زمین با بهره‌گیری از تکنیک و سرعت مهدی قائدی حریف را تحت فشار قرار دادند که البته نتوانستند گلی بزنند. اما در سمت مقابل عربستان تنها روی ضدحملات و شوت پشت محوطه جریمه برنامه داشتند که بی‌دقتی مهاجمان سعودی در زدن ضربات آخر آنها را نیز در رسیدن به گل در نیمه اول ناکام گذاشت.

شاگردان کرانچار در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند که البته باز هم به‌دلیل حرکات انفرادی بازیکنان ایران موقعیت‌های تیم از دست می‌رفت. در اواخر بازی هم یک موقعیت عالی نصیب عربستانی‌ها شد که نتوانستند دروازه خالی ایران را باز کنند و ضربه مهاجم این تیم به تیر دروازه برخورد کرد. درنهایت بازی با نتیجه تساوی به‌پایان رسید تا هر دو تیم به دو بازی آینده امیدوار باشند. با نمایش دیروز دو تیم به‌نظر می‌رسد هم ایران و هم عربستان امید زیادی به‌حضور در مراحل بالاتر داشته باشند. تیم امید ایران روز جمعه در دومین دیدار خود به‌مصاف کره‌شمالی خواهد رفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید