• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 9 دی 1396
کد مطلب : 2636
+
-

شهرداری ماهانه 600میلیارد تومان هزینه دارد

 معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران 4سیاست اصلی شهرداری تهران را شفافیت و انضباط، پاسخگویی به مردم، تنظیم فرایند‌های صحیح ، تمرکز بر قوانین، مقررات و ضوابط عنوان کرد.

به گزارش شهرنوشت، حسینی مکارم در نشست فصلی با کارکنان ضمن تأکید بر «اصل پیشگیری» در مبارزه با فساد با اشاره به انتشار شایعات علیه نجفی، شهردار تهران در وضعیت بحران‌های پایتخت، شهردار تهران را فردی معرفی کرد که از ظاهر‌سازیو خودنمایی به‌شدت بیزار است.

وی با طرح این موضوع که ۲ هزار میلیارد تومان از منابع شهر تهران به‌دلیل عدم‌ارتباط‌گیری درست با دولت از دست شهرداری رفته است، افزود: امروز فردی شهردار تهران است که به‌راحتی با دولت ارتباط دارد و ما باید از آن به‌عنوان یک فرصت استفاده کنیم. پیشنهادهای شهرداری هم‌اکنون در کمیسیون‌های تخصصی دولت و مجلس مورد نقد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون شهردار افزود: شهرداری ماهانه ۶۰۰میلیارد تومان هزینه دارد اما به‌دلیل مشکلی که بیان شد نهایتا می‌توانیم ۱۷۵میلیارد تومان را از دولت دریافت کنیم درصورتی که در سال‌های گذشته شهرداری به‌صورت ماهانه ۴۵۰میلیارد تومان هزینه داشت که ۳۵۰میلیارد تومان از دولت دریافت می‌شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید