• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 18 مرداد 1397
کد مطلب : 26348
+
-

ریز نویس

 شهرداران عضو اکو به زنجان می‌روند
 در سمپوزیوم زنجان شهر پیشرو اکو که در سالن همایش‌های مؤسسه فرهنگی اکو با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، محمد مهدی مظاهری، رئیس مؤسسه فرهنگی اکو نخستین نشان این کنفرانس و دبیری کنفرانس بین‌المللی شهرداران عضو را به شهردار زنجان اعطا کرد. مسیح‌الله معصومی، شهردار زنجان که به‌مدت یک سال دبیری کنفرانس بین‌المللی شهرداران عضو اکو را برعهده خواهد داشت انتخاب زنجان به‌عنوان شهر پیشرو را فرصتی برای توسعه این شهر خواند و بر استفاده از این فرصت تأکید کرد. به گزارش سایت شهرداری زنجان، معصومی گفت: «باید در این مدت تلاش کنیم ظرفیت‌های شاخص شهر زنجان را احصا  کرده و به شهرداران عضو اکو و سرمایه‌گذارانی که در این کنفرانس حضور خواهند داشت بشناسانیم.» 

  نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی
معضل ترافیک در کرج اعضای شورای شهر این شهر را بر آن داشت تا درصدد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی برآیند. به گزارش سایت اطلاع‌رسانی کرج، عباس زارع، رئیس کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای شهر کرج گفت: «بخش عظیمی از ترافیک امروز شهر معلول غفلت از رسیدگی به وضعیت اتوبوس‌ها و کاهش کیفیت خدمات در حمل‌ونقل عمومی شهر است، بر این اساس لازم است تا با استفاده از مطالعات صورت گرفته، طرح‌های منطقی و زودبازده در دستور کار قرار گیرد تا خدمات مناسب و در‌ شأن شهروندان کرجی، به آنها ارائه شود.» 

  باانگیزه باشید و ایده‌های نو بدهید
شهردار مشهد دیروز به مناسبت روز خبرنگار دیداری صمیمی با خبرنگاران و کارشناسان واحد رسانه اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد داشت. به گزارش پایگاه خبری شهرداری مشهد، قاسم تقی‌زاده خامسی با اشاره به جوان بودن خبرنگاران فعال گفت: «امروزه با توجه به‌وجود تعداد زیادی از شبکه‌های اجتماعی و تکثر اخبار، باید برای موفقیت در این حوزه با انگیزه باشید و ایده‌های نو بدهید.» 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید