• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 14 مرداد 1397
کد مطلب : 25650
+
-

آرزوهای بزرگ حسین رسولی: طلای‌2020 برای احسان، نقره‌اش برای من

حسین رسولی، پرتابگری که بعد از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا مطرح شد، دو مسابقه پیاپی است که خوب نتیجه نگرفته؛ در مسابقات قهرمانی جهان با خطاهایی که کرد، اوت شد و آخر هفته قبل هم در لیگ طلایی ایران پرتاب چشمگیری نداشت و در رده دوم قرار گرفت ولی با این حال خود را در حد سکوهای المپیک می‌بیند. 
رسولی چهارشنبه در لیگ طلایی دیسکش را 53‌متر و 52 سانتی‌متر پرتاب کرد، در حالی‌که با 62‌متر و 29 سانتی‌متر قهرمان جوانان آسیا شده بود. او به تسنیم گفته که زمین لیز بوده و نتوانسته خوب پرتاب کند: «بعد ازمسابقات قهرمانی جوانان جهان در فنلاند هیچ تمرینی نداشتم و تماس گرفتند که باید در لیگ طلایی شرکت کنم. دایره پرتاب هم خیلی لیز بود و نمی‌توانستیم چرخش خوبی داشته باشیم. ما این موضوع را به سرداور گفتیم، اما اعلام کردند که حق نداریم پودر منیزیم بر روی دایره بریزیم. به نظرم باید دایره پرتاب درست باشد که نیازی به ریختن پودر منیزیم نباشد.»
رسولی وعده داده که اگر فدراسیون برنامه‌ریزی و از او حمایت کند، این باخت‌ها را جبران می‌کند:‌«صد درصد جبران می‌کنم و مدال مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را می‌گیرم و 2‌سال بعد از آن هم بازی‌های المپیک را پیش‌رو دارم. برنامه‌ریزی‌ام روی مدال المپیک است.» او درباره رابطه‌اش با احسان حدادی هم صحبت کرده است: «حدادی انسان بزرگی است و در صحبتی که با هم داشتیم، به من گفت که اگر سخت تلاش کنم، به هر چیزی که بخواهم، می‌رسم. او به من انگیزه زیادی داد و در واقع الگویم است و رقیبم نیست. امیدوارم در المپیک‌2020 توکیو او طلا بگیرد، من نقره.»

این خبر را به اشتراک بگذارید