• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 11 مرداد 1397
کد مطلب : 25380
+
-

پیام‌های شما رسید

پیام‌های شما رسید


سلام خدمت همه مخاطبان خوب
و همیشه همراه 6و7
 
دوستان، پیامک‌های شما به‌دست ما رسید و قبل از همه ممنون از لطف‌، حمایت‌ها و پیگیری‌های شما عزیزان که باعث قوت قلب همه ماست تا بتوانیم از تعریف‌ها و انتقادات شما دوستان در پیشبرد بهتر و جلب رضایت بیشتر شما خوانندگان عزیز استفاده کنیم. با اینکه حجم پیام‌ها زیاد است اما همه آنها خوانده می‌شوند و تا جایی که امکان باشد، در همین نیم صفحه به آنها پاسخ می‌دهیم. باز هم به ما پیامک بزنید، منتظر پیشنهادها، انتقاد‌ها و نظرات شما هستیم.


 
9327... 0935
 سلام و درود به  6 و7های عزیز. برای مطالب بسیار خوبی که چاپ می‌کنید، تشکر می‌کنم. صفحه ترفند ایده خوبی بود که اضافه کردید. لطفا درمورد خوشنویسی خودکار و هنرهای گرافیک هم مطلب بنویسید. خسته نباشید.

  چقدر خوب که می‌توانیم رضایت شما خواننده‌های عزیزمان را جلب کنیم. خودتان هم برای کیفیت و تنوع بهتر مطالب ایده بدهید. در مورد خوشنویسی با خودکار، حتما این موضوع را با همکاران عزیزمان مطرح می‌کنیم و اگر امکانش بود، اجرا می‌کنیم.


3340... 0914
سلام. ازخوانندگان قدیمی شما هستم که ارادت خاصی هم به صفحه سرگرمی، خصوصا جدول کلمات دارم. شماره۳۲۲ بسیار عالی بود. خداقوت. متشکر

  باعث افتخار ماست که خواننده‌ای قدیمی داریم. تمام تلاش ما هم برای رضایت و خوشحالی شماست.


8661... 0939
 سلام. مدت‌ها بود از روزنامه همشهری دور بودم. خداقوت. صفحه‌های 6 و7 کم شده ولی چیزی از ارزش مطالب کم نشده است، به‌خصوص که صفحات سرگرمی با افزایش جدول‌های سودوکو که نوبتی و 2هفته یک‌بار می‌گذارید سرگرمی یک‌هفته بنده را تأمین می‌کند. یک پیشنهاد هم دارم؛ جدول اره‌ای را حذف کنید و به جای آن قاتل یا حسابی اضافه کنید. از احترام به سلیقه مخاطب بی‌نهایت ممنونم.

  اینکه از ضمیمه 6 و7 رضایت دارید باعث خوشحالی ماست. در مورد پیشنهادتان هم، طبق صحبت‌های خودتان، برای احترام گذاشتن به سلیقه‌های متفاوت، جدول‌ها به‌صورت چرخشی چاپ می‌شوند تا رضایت همه مخاطبان جلب شود.


7036... 0935
 باسپاس و درود بر همه زحمت‌کشان ضمیمه 6‌و7 با‌ مطالب جذاب و سرگرمی‌های متنوع. من برای نخستین‌بار بعد از سال‌ها توانستم جدول اره‌ای را در 2‌روز حل کنم. پیشنهاد می‌کنم درصورت امکان اره‌ای و هکس را هرهفته بگذارید. لطفا بقیه‌های جدول 6‌و7 را حذف نکنید. همچنین مطالعه یادداشت‌های بسیار گیرای استاد صدیقی هم اندوه حادثه سنندج را قابل هضم کرد.

تشکر فراوان از ایشان. سلامت و موفق باشید. میراکرمی

  جدول‌های متنوع دیگری هم هست که هرکدام چرخشی و به نوبت در صفحه سرگرمی ما چاپ می‌شوند و امکان چاپ همه جدول‌ها در هفته امکان‌پذیر
نیست.



7422...0938
سلام خداقوت به‌همه شما عزیزان، یک پیشنهاد دارم، لطفا در قسمت چی‌ها درمورد انجام ندادن برخی کارها نیز حرف بزنید؛ مانند چی نخوریم یا چی نپوشیم. باسپاس ازتوجهتان.

  پیشنهاد خوبی است. در مورد آن با مسئول صفحه صحبت و درصورت موافقت، آن را اجرایی می‌کنیم.


9327...0935
سلام و درود به ۶و۷‌های عزیز. یک پیشنهادی داشتم؛ از خوانندگانتان بخواهید که از طبیعت شهرشان عکس بگیرند و برای روزنامه ارسال کنند تا یک صفحه کامل به عکس فرستندگان اختصاص داده شود.

  متأسفانه امکان اضافه کردن چنین صفحه‌ای نداریم، اما برای انتشار عکس‌های منتخب در بخشی از صفحه گردشگری با مسئول صفحه صحبت می‌کنیم.


1601...0911
سلام واقعا دست خوش با جدول‌های جدیدتان. عالی، عالی.

  از خوشحالی شما خوشحالیم.


6129...0935
با درود بر همه زحمتکشان همشهری که با گردشگری‌های کاغذی و سرگرمی‌های 6و 7  فکر ما را از مرور اتفاقات ناراحت‌کننده دور می‌کنید. با تعدادی از همکاران در یکی از بلوار‌های لاهیجان در‌مورد تغییراتی که داده‌اید بحث می‌کردیم. همه از حذف جدول 6 و7 ناراحت بودند. لطفا 2‌جدول قبلی را بگذارید. هر‌هفته ۱۷سودوکو از انواع مختلف!؟ خیلی زیاد نیست؟! لطفا به احترام سن ما هم که شده کمی به خواست ما توجه کنید. جدول ۶و۷ حالت آموزشی برای افراد عادی دارد. خواهشا به فکر سالمندانی که 12سال بعد از بازنشستگی با همشهری همکار شده‌اند، باشید. سلامت باشید. فرهنگی بازنشسته

 جدول‌ها و سودوکوها مطابق سلیقه‌ خوانندگان عزیز به‌صورت گردشی تغییر می‌کند.


7523...0919
سلام و عرض ادب. خدارو شکر همشهری 6و7خواندنی شده است، مخصوصا که سراغ چهره‌هایی مثل جواد یساری و... می‌روید. صفحه دیجیتال و گردشگری هم بسیار عالی است؛ یک راهنمای بسیار خوب و کاربردی است. خسته نباشید.

 خدا را شکر که توانستیم با این صفحه‌های کاربردی رضایت شما را جلب کنیم.


0413...0912
سودوکو عالی است، متشکرم.

 ما هم مختصر و مفید می‌گوییم، خوشحالیم.


1454...0912
سلام شماره پنجشنبه قبل جدول ۶و۷ را پسندیدم به‌خاطر کثرت و تنوع انواع سودوکو. موفق باشید.

 هدف ما هم جلب رضایت شماست.


4233...0902
سلام. چرا امروز جهنمی و کاکورو چاپ نکردید؟

 جدول‌ها رندومی چاپ می‌شوند تا به همه سلیقه‌ها احترام بگذاریم.


5549...0930
سلام. بازتاب تغییراتی که هفته پیش درجدول‌های۶و۷ انجام دادید را امروز دیدیم. ظاهرا صدای طرفداران جدول کلمات متقاطع درآمده است. پیشنهاد می‌کنم با کمی تدبیر و فشردگی در همین دو‌صفحه نظر هر دوگروه را جلب کنید. باتشکر/ امید از آبادان

 سعی ما هم در جلب رضایت همه مخاطبان است. پیشنهاد شما را هم مطرح می‌کنیم.


1379...0919
سلام. بدون اغراق عرض می‌کنم همشهری واقعا داشت به بیراهه می‌رفت. من خبرندارم چه تغییرات مدیریتی‌ای در همشهری انجام شده‌است، اما هرچه که هست از نحوه نگاه به مسائل و نگرش روزنامه کاملا مشخص است که تغییر و تحول مثبتی اتفاق افتاده است. موفق باشید./ احمد حبیبی

 خوشحالیم که این تغییرات و روند جدید باعث رضایت مخاطبان شده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید