• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 10 مرداد 1397
کد مطلب : 25220
+
-

تبریزی هدیه برانکو به استقلال!

تبریزی هدیه برانکو به استقلال!

مسئولان باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات روزهای پر التهابی را پست سر گذاشتند. بعد از جدایی امید ابراهیمی و مجید حسینی و عدم توافق جپاروف  با آبی پوشان مدیران باشگاه تلاش زیادی کردند تا حداقل تیام را به‌عنوان ستاره فصل قبل خود حفظ کنند اما با این وجود تیام هم حاضر به توافق با استقلال نشد تا در نهایت مدیران باشگاه سراغ تبریزی مهاجم ذوب‌آهن بروند. روز گذشته این مهاجم به ساختمان باشگاه رفت تا توافق نهایی را با آبی‌ها انجام دهد. اما اگر به یک ماه قبل برگردیم اتفاق جالبی را رصد خواهیم کرد.

  توافق پنهانی با پرسپولیس
تبریزی که در فصل گذشته مهم‌ترین بازیکن ذوبی‌ها بود در ابتدای این فصل ابتدا مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. بعد از جدایی طارمی، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی از پرسپولیس با وجود محرومیت این تیم از نقل و انتقالات شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه با رایزنی وکیل باشگاه این رای پیش از آغاز فصل جدید لیگ‌برتر بخشیده خواهد شد به‌همین دلیل برانکو پیش از سفر به کرواسی برای مرخصی یک ماهه خود دو لیست به باشگاه داد تا در صورتی که پرسپولیس بخشیده شد بازیکنان مورد نظر او جذب و درصورتی که رای برداشته نشد برای نیم‌فصل دوم جذب شوند. او برای خط حمله خود 3 نام را در نظر گرفت که مهدی ترابی اولین گزینه برای خط حمله و مرتضی تبریزی نفر سوم لیست بود. شنیده‌ها حاکی از این است که تبریزی با مسئولان پرسپولیس به توافق رسیده بود. گویا قرار شده بود او بعد از سفر به اصفهان مبلغ رضایتنامه خود را  مشخص کند تا این مبلغ از سوی سرخپوشان به باشگاه ذوب‌آهن واریز شود. تبریزی بعد از بیرون آمدن از باشگاه با بیرانوند تماس می‌گیرد و گلر تیم‌ملی از این خبر استقبال می‌کند و حتی زیر آخرین عکس تبریزی در اینستاگرام می‌نویسد:« سلام مرتضی. خوبی داداش. کجایی؟ مرتضی داداش دیشب تموم شد خداروشکر. رفتی بهم خبر بده امیدوارم سال خوبی با هم داشته باشیم. می‌بینمت.»

شنیده‌ها می‌گوید تبریزی با خیال راحت عازم اصفهان شده بود تا کارهای نهایی خود را برای پیوستن به پرسپولیس انجام دهد اما ناگهان از سوی باشگاه به او خبر می‌دهند که برای امضای نهایی تایید برانکو هم لازم است. مسئولان باشگاه با برانکو تماس می‌گیرند اما در این تماس سرمربی سرخپوشان جویای آخرین وضعیت مذاکره با مهدی ترابی، بازیکن سایپا می‌شود که جواب می‌دهند توافق با ترابی قطعی است و همین باعث می‌شود برانکو قیدتبریزی را بزند. بعد از این ماجراها مسئولان پرسپولیس هم با تبریزی تماس می‌گیرند و می‌گویند که فعلا از جذب او منصرف شده‌اند. حالا با انتقال تبریزی به استقلال در صورت بازی کردن او در هفته هشتم جدال او با برانکو یک جنگ شخصی هم خواهد بود.  
 

این خبر را به اشتراک بگذارید