• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 8 مرداد 1397
کد مطلب : 24982
+
-

پروژه‌های عمرانی شمال پایتخت سرعت می‌گیرد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه‌های عمرانی شمال پایتخت بازدید کرد. به گزارش همشهری، ایرج معزی در ادامه بازدیدهای میدانی خود از پروژه‌های عمرانی در حال اجرا روز گذشته به پهنه شمالی پایتخت رفت و از پروژه‌های پارکینگ طبقاتی(زیرزمینی) نیایش و تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بازدید کرد.

معزی در این بازدید میدانی که به اتفاق مصطفی سلیمی شهردار منطقه 3، مدیران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از دست‌اندرکاران اجرایی پروژه‌ها انجام شد، ضمن تأکید بر لزوم پایش هفتگی پروژه‌های احداث پارکینگ طبقاتی نیایش و تونل آرش- اسفندیار، خواستار ارائه برنامه زمانبندی جدید به‌منظور تسریع عملیات اجرایی این طرح‌ها و بهره‌برداری از آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین آخرین اقدامات انجام شده در زمینه نصب تجهیزات الکتریکی، مکانیکی و همچنین تاسیسات مربوط به هوشمندسازی هفتمین تونل ترافیکی شهر تهران را مورد بررسی قرار داد و تأکید کرد: مرحله نصب تجهیزات تاسیساتی تونل آرش- اسفندیار به دقت در جریان بازدیدهای هفتگی ارزیابی خواهد شد.

حضور در خیابان آرش شرقی به اتفاق شهردار منطقه 3و بررسی اصلاحات هندسی لازم در معابر مرتبط با تونل آرش- اسفندیار، از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید