• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 7 مرداد 1397
کد مطلب : 24869
+
-

صدای استان‌ها

    حقوق معوقه کارکنان شهرداری شوشتر

از کارکنان شهرداری شوشتر هستم. شهرداری شوشتر حدود 6 ماه است که حقوق کارکنان خود را پرداخت نکرده. این مساله مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورده است.
یک شهروند از خوزستان

  قطع برق در کرج

از فاز 4 مهرشهر کرج تماس می‌گیرم. از صبح تا عصر برق منطقه ما قطع می‌شود. این قطعی خسارت‌های زیادی به مردم وارد می‌کند. حداقل سهمیه‌بندی کنند. نه این‌که یک منطقه چند ساعت برق نداشته باشد.
یک شهروند از البرز

  دعوت به صرفه‌جویی

انرژی‌های مختلف همچون آب، برق، گاز و بنزین بعد از زحمت افراد بسیار به دست ما می‌‌رسد. این انرژی‌ها اغلب با یارانه اختصاص یافته از سوی دولت ارزان‌تر از آنچه باید به ما فروخته می‌شود. در این شرایط از همه هم‌میهنان می‌خواهم اسراف نکنند و مصرف بهینه را مد نظر داشته باشند.
ابراهیم همتی از کرمانشاه

  هزینه‌های اضافی روی قبض برق

از قائمشهر تماس می‌گیرم. در قبض برق ما، میزان مصرف 30 هزار تومان است، اما با توجه به هزینه‌های آبونمان و تبصره‌های دیگر، مبلغ قابل پرداخت به 72 هزار تومان رسیده است. قبض آب هم همین مشکل را دارد. چرا باید این هزینه‌های اضافه را پرداخت کنیم.
ذوالفقاری از مازندران

  درخواست سرمایه‌گذاری ورزشی

کارخانه سیمان دیلمان که کارخانه‌ای موفق است و نقش مهمی در اقتصاد استان گیلان و کشور داشته است، در حوزه ورزشی آستین بالا نمی‌زند. شهرستان دیلمان استعدادهای ورزشی زیادی به‌ویژه در حوزه فوتبال دارد و کارخانه سیمان اگر سرمایه‌گذاری کند، می‌تواند گام مثبتی بردارد و تیم فوتبال دیلمان را راه‌اندازی کند.
حمید زنگانه از گیلان

  شکایت از گرانی

از شهرک اندیشه بروجرد در استان لرستان تماس می‌گیرم. چند روز پیش که برای خرید رفتم، تخم مرغ را دانه‌ای 700 تومان خریدم. با این قیمت هر شانه تخم مرغ تقریبا 21 هزار تومان می‌شود. مسئولان رسیدگی کنند. این همه گرانی برای چیست؟ ما مگر چقدر درآمد داریم؟
یک شهروند از لرستان

این خبر را به اشتراک بگذارید