• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 3 مرداد 1397
کد مطلب : 24393
+
-

دانشگر: هر روز از شفر چیز تازه‌ای یاد می‌گیرم

استقلال با جدایی یکی ، دو بازیکن آسیب نمی‌بیند

دانشگر: هر روز از شفر چیز تازه‌ای یاد می‌گیرم

محمد زارعی

محمد دانشگر، مدافع استقلال تهران از جمله خریدهای جدید این تیم محسوب می‌شود. بازیکن سابق نفت و سایپا که حالا به جمع آبی‌ها آمده تا دنبال چالش جدیدی باشد. دانشگر می‌گوید با هدف به استقلال آمده و می‌خواهد از این تیم پله‌های ترقی را طی کند. او اعتقاد دارد کارکردن زیر نظر شفر این فضا را برایش مهیا می‌کند تا به هدف‌هایش برسد.

    از فضای استقلال بگو، مطابق انتظارت بوده؟
خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود. یک اردوی خیلی خوب هم در ترکیه داشتیم که آمادگی خودم و بازیکنان ارتقا یافت. حالا آماده می‌شویم که اولین بازی‌مان را روز جمعه مقابل پیکان پرقدرت انجام دهیم.

    فکر می‌کنید در بازی اول با پیکان چه نتیجه‌ای رقم بخورد؟
ان‌شاءالله نتیجه خوبی به‌سود ما رقم خواهد خورد ما تلاش می‌کنیم از همین اولین بازی امتیازات را جمع کنیم .چراکه امتیازات اول فصل بسیار حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی‌های قابل قبول دل هواداران را شاد کنیم. 

    در اردوی ترکیه یک مسابقه در کارهای سرعتی با مهدی قائدی داشتید که گویا شکست خوردید؟
بله، این موضوع در جریان تمرینات بود. البته کری هم که  قائدی خوانده بود دوستانه بود. ما همه با هم دوست هستیم. این کری‌ها هم در فوتبال طبیعی است. 
 
  از هدف‌هایت برای حضور در استقلال برایمان بگویید. 
امیدوارم سال خوبی هم برای خودم و هم استقلال باشد. همه بازیکنان هم‌قسم شده‌اند چه در مسابقات داخلی و چه رقابت‌های آسیایی بهترین عملکرد را داشته باشیم. خود من هم می‌خواهم در ابتدا نظر آقای شفر را جلب کنم تا به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. بعد از آن بتوانم روند روبه رشدم را برای رسیدن به تیم‌ملی طی کنم. به هرحال من به استقلال آمده‌ام تا پیشرفت کنم. 
 
  با توجه به جدایی امید ابراهیمی و احتمال جدایی مجید حسینی و جپاروف، استقلال آسیب نمی بیند؟
نه جای نگرانی ندارد. ان‌شاءالله یکی ، دو بازیکن که باید تمدید می‌کردند به زودی قراردادشان را تمدید می‌کنند.
    استقلال طی دوسال گذشته توانسته جزو تیم‌های صدرنشین باشد اما امسال هواداران از این تیم فقط قهرمانی می‌خواهند به‌نظرتان می‌توانید این عنوان را به دست بیاورید؟
طعبیی است از تیم بزرگی مثل استقلال انتظاری جز قهرمانی نمی‌رود. ما امسال هم دنبال همین هدف خواهیم بود. ان‌شاءالله بتوانیم با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان به این مهم دست یابیم چراکه تیم خوبی داریم ومستحق قهرمانی هستیم. 

    کار کردن با شفر چطور است؟
آقای شفر هم یک مربی خوب آلمانی است و من هر روز چیزهای جدیدی از او یاد می‌گیرم. او روی تک تک بازیکنان تمرکز دارد و نکات لازم را در تمرینات به آنها گوشزد می‌کند. من هم سعی می‌کنم نکاتی را که او می‌گوید به خوبی اجرا کنم برای اینکه باعث پیشرفت خودم می‌شود. در کل شفر از جمله مربیان خوبی است که با او کار کرده‌ام. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید