• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 1 مرداد 1397
کد مطلب : 24098
+
-

هشدار برانکو به مهاجمان

پرسپولیس روز پنجشنبه در اولین بازی خود در لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی برابر میزبان خود بازی خواهند کرد که با توجه به جدایی فرشاد احمدزاده و صادق محرمی ، مسلمان و امیری با ترکیبی جدید برابر حریف خود حاضر خواهند شد و به‌دنبال این هستند تا برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ شوند.

سرمربی سرخپوشان برای این فصل تا قبل از نیم‌فصل دوم که با اضافه شدن سروش رفیعی و مهدی ترابی که می‌تواند قدرت تیم را افزایش دهد روی توانایی علیپور، منشا، سیامک نعمتی و البته عالیشاه در خط حمله حساب ویژه‌ای باز کرده و امیدوار است که این بازیکنان بتوانند جای خالی نفرات جدا شده تیم را به‌خوبی پر کنند.

بااین وجود در آخرین تمرین سرخپوشان برانکو به‌شدت نسبت به عملکرد مهاجمان تیم خشمگین بود و بارها در طول تمرین به بازیکنان اعلام کرد که تحرک بیشتری داشته باشند. برانکو که به‌خوبی می داند در نیم فصل اول کار بسیار سختی را در پیش دارد و باید بتواند امتیازات خوبی را کسب کند به همین دلیل نمی‌خواهد مهاجمان تیمش، راحت فرصت‌سوزی کنند.

برانکو روز گذشته به بازیکنان خود اعلام کرد:« با این شرایط در لیگ به مشکل خواهیم خورد. مگر در یک مسابقه فوتبال چند موقعیت قرار است نصیب ما شود که این‌طور بازی می‌کنید؟ من باید به شما اعلام کنم که بی‌انگیزه بودن را اصلا قبول نمی‌کنم و هرکس این‌طور ادامه دهد جایی در ترکیب تیم نخواهد داشت.» این در حالی است که پرسپولیس در 6 بازی دوستانه خود تنها 2 پیروزی به‌دست آورده و مهاجمان تیم هم آمار ناامیدکننده‌ای در این بازی‌ها از خود به‌جا گذاشته‌اند و برانکو به‌دنبال این است که این اتفاق در لیگ تکرار نشود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید