• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 1 مرداد 1397
کد مطلب : 24094
+
-

پرسه در بازار

پرسه در بازار

برخی هواداران بارسلونا از اینکه این باشگاه هنوز بازیکن مهمی خریداری نکرده است نگران‌‌ هستند. تنها خرید بارسا در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی به جذب یک بازیکن گمنام به‌نام آرتور ملو از گرمیو با مبلغ حدود 40میلیون یورو و لنگله، مدافع فرانسوی تیم سویا بوده و این باشگاه خرید دندان‌گیر دیگری نداشته و در عوض پائولینیو را هم از دست داده است. فصل قبل غیبت نیمار دست‌کم در بازی‌های داخلی احساس نشد و اضافه شدن دمبله و کوتینیو هم تغییر محسوسی ایجاد نکرد. حالا آنها می‌خواهند برای بیرون آمدن از زیر سایه رقیب سنتی‌شان رئال که سه فصل پیاپی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده، ترکیب تیم را تقویت کنند؛ با همان پولی که از فروش نیمار باقی مانده به‌علاوه سود خالص 17میلیونی در فصل اخیر. 

    ادن آزار
بارسا او را برای جانشینی نیمار می‌خواهد و در عین حال دوست ندارد این بازیکن که دومین بازیکن جام‌جهانی شد به تیم رقیب برود. پیشنهادهای مالی بارسا به لندن رسیده اما پیغام مدیران چلسی این بوده؛ آزار دوست دارد به رئال برود. البته چلسی همچنان مقابل فروش او به رئال هم مقاومت می‌کند و با وجود اینکه با پیشنهاد دستمزد هفته‌ای 300هزار پوندی برای تمدید قرارداد او تلاش می‌کند هنوز موفق به این کار نشده.

    ویلیان
دقیقا در همان پستی بازی می‌کند که مسی حضور دارد اما بارسلونا این بازیکن تکنیکی برزیلی را به‌عنوان هدف اول خود در نقل‌وانتقالات انتخاب کرده است. پیشنهاد بارسا مدام بالا می‌رود و در حال حاضر از 40میلیون به 63میلیون پوند افزایش یافته است اما تصمیم با ساری است. آبراموویچ بدش نمی‌آید رقم بالاتر برود و این بازیکن را بفروشد. پای منچستر یونایتد هم در میان است که دو میلیون بالاتر از بارسا پیشنهاد کرده.

    رابیو
او از خط خوردن از لیست فرانسه در جام‌جهانی دلگیر است و دوست ندارد در لیگ یک به بازی ادامه دهد. مهم‌تر اینکه توخل هم مثل اونای امری می‌خواهد از این بازیکن برخلاف میل خودش در پست هافبک دفاعی استفاده کند. بارسا از طریق اریک آبیدال وضعیت او را به‌طور جدی پیگیری می‌کند. توخل هم دیروز گفته که مشکلی با جدایی رابیو ندارد و تصمیم با خود این بازیکن است. باشگاه با درخواست او مبنی بر حقوق هفتگی 150هزار یورویی و بازی در پست هافبک هجومی مخالف است. از محل فروش او دست‌کم 40میلیون نصیب پاری‌سن‌ژرمن می‌شود تا مالکان قطری باشگاه گزینه‌های محبوب خود برای این پست یعنی انگولو کانته یا پیانیچ را جذب کنند. پیانیچ گزینه بارسا هم هست اما من‌سیتی هم دنبال این بازیکن است. قیمت پیانیچ بین 80 تا 100میلیون یورو است.

    دی یونگ
پدیده آژاکس فعلا فروشی نیست. مارک اوورمارس گفته به هیچ قیمتی حاضر نیست این بازیکن را بفروشد اما بارسلونا در ماجرای خرید کوتینیو و دمبله بلایی سر لیورپول و دورتموند آورد تا آنها بازیکن خود را دودستی تقدیم کنند. بارسا برای به‌دست آوردن دی یونگ صبور است و قصد دارد تا یک ماه دیگر که پلی‌آف لیگ قهرمانان به پایان می‌رسد و قرعه‌کشی مرحله گروهی انجام می‌شود صبر کند و سپس با پیشنهاد 50میلیونی به سراغ آژاکس برود. نکته بامزه درباره دمبله هم این است که مینگولا، نامزدر ریاست باشگاه بارسلونا فاش کرده که فصل قبل چیزی نمانده بود امباپه به بارسا بیاید اما والورده مخالفت کرده و گفته دمبله از او بهتر است!

    پل پوگبا
همه می‌دانند او با مورینیو دیگر رابطه خوبی ندارد. رایو مینولا، دلال جنجالی فوتبال او را به بارسا پیشنهاد داده تا باز هم از کنار این بازیکن گرانقیمت پول در بیاورد. رابطه مینولا با رئال تیره است و برای همین او به سراغ بارسلونا رفته. پوگبا فعلا هدف چهارم نقل‌وانتقالات تابستانی بارسا در آستانه چهارمین سال مدیریت بارتومئو و دومین سال سرمربیگری والورده در بارسا خواهد بود. هر چه هست، بارسا دست‌کم یک با خرید پرسروصدا پا به فصل تازه فوتبال خواهد گذاشت. 

این خبر را به اشتراک بگذارید