• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 1 مرداد 1397
کد مطلب : 24093
+
-

حال استقلال خوب می‌شود

اوضاع در باشگاه استقلال کمی رو به بهبود است. امیرحسین فتحی، سرپرست جدید این باشگاه در شروع کار خود به‌خوبی نگرانی هواداران را درک کرده و تلاش‌های مهمی برای حضور قدرتمند این تیم در لیگ هجدهم انجام داده است. یکی از نکات مهمی که مسئولان استقلال در نظر گرفته‌اند، تمدید قرارداد تیام است.

تیام در روزهای گذشته جلسات پرتعدادی با مدیران فعلی و سابق استقلال برگزار کرد اما چون باشگاه پول فصل گذشته او را پرداخت نکرده بود این بازیکن روز گذشته از ترکیه به سنگال سفر کرد تا به محض واریز پول به سمت تهران حرکت کند. دیروز اما باشگاه استقلال مبلغ ٦٦هزار دلار به حساب تیام واریز کرد و فردا قرار است برای این بازیکن بلیت سفر از سنگال به تهران تهیه شود. اما این تمام ماجرا نیست چون شفر می‌خواهد این فصل تیمش را با ٢مهاجم به زمین بفرستد و به‌همین دلیل او نام ٣مهاجم خارجی را در اختیار باشگاه استقلال قرار داده تا از بین آنها یکی جذب شود.

     جپاروف می‌ماند
سرور جپاروف دیگر بازیکن خارجی استقلال است که گفته می‌شود او هم به احتمال قریب به یقین در ازای دریافت مبلغی بیشتر از قرارداد فصل گذشته قرارداد خود را با آبی‌ها در تهران تمدید خواهد کرد. جپاروف از تراکتورسازی هم پیشنهاد دارد ولی تمایل او به بازی در استقلال است و به احتمال فراوان او در لیگ هجدهم با پیراهن آبی به میدان خواهد رفت.

     دانشگر جانشین حسینی
اما بازیکن بعدی مجید حسینی است. بازیکنی که شفر به‌دلیل غیبت در تمرینات قید حضور او را زده و البته در این مدت محمد دانشگر هم به‌خوبی در ترکیب استقلال جواب داده است. البته گفته می‌شود باشگاه استقلال به‌راحتی رضایتنامه حسینی را صادر نمی‌کند و قصد دارد پول خوبی از ترانسفر او کسب کند. حسینی می‌تواند با پرداخت 100هزار دلار به استقلال از این تیم جدا شود. این مبلغ با توافق حسینی، می‌تواند از سوی باشگاه ترابزون به استقلال پرداخت شود. در این میان، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال مفاد قرارداد مدافع فصل گذشته آبی‌پوشان را مطالعه کرده و گفته مخالف انتقال حسینی به تیم ترکیه‌ای است و اگر این اتفاق بیفتد، طرح دعوی خواهند کرد.

     صحبت‌های فتحی
امیرحسین فتحی در خصوص بحث تمدید قرارداد سرور جپاروف و مامه‌تیام و اینکه مذاکرات در نهایت به کجا رسید، می‌گوید: «جپاروف و تیام امروز به ایران برمی‌گردند و قراردادشان را با باشگاه استقلال امضا می‌کنند.» او در مورد شرایط روزبه چشمی و اینکه او در استقلال می‌ماند یا خیر، تاکید می‌کند: «ما فردا با چشمی جلسه داریم و این بازیکن هم در استقلال می‌ماند. پس از اینکه فردا جلسه را برگزار کردیم قرارداد را امضا می‌کنیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید