• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 30 تیر 1397
کد مطلب : 23761
+
-

خط حمله بریتانیایی برای تراکتور

خط حمله بریتانیایی برای تراکتور

سرمربی ولزی تراکتورسازی دو مهاجم انگلیسی و ایرلندی برای این تیم خرید تا خط‌حمله تبریزی‌ها هم مثل نیمکت این تیم رنگ‌وبویی کاملا بریتانیایی به خود بگیرد. هری فوریستر و آنتونی استوکس دو خرید جدید تراکتورسازی هستند که سابقه بازی در لیگ‌های معتبر انگلیس و اسکاتلند را دارند.

 فرار از جزیره
هری فوریستر 27ساله با 179سانتیمتر قد اولین بازیکن خارجی تراکتورسازی در این فصل است. او که با قراردادی دوساله به تراکتور پیوسته پیش‌تر با ویمبلدون در لیگ‌یک انگلیس و با گلاسکورنجرز در لیگ اسکاتلند بازی کرده است.

رنجرز آخرین تیم فوریستر بود و او برای پیوستن به تراکتور قرارداد خود را با این تیم اسکاتلندی به‌شکل یک‌طرفه فسخ کرد. این فسخ قرارداد با استقبال هواداران رنجرز روبه‌رو شد چون آنها از عملکرد این مهاجم اصلا رضایت نداشتند.

فوریستر تمام دوران فوتبالی خود را در فوتبال جزیره به سر برده و در شرایطی به تراکتورسازی پیوسته که از چند تیم دسته‌اولی انگلیس نیز پیشنهاد داشته است. ارزش هری فوریستر را به پول ایران حدود 3میلیارد تومان تخمین زده‌اند. این بازیکن در فصل 2018-2017 فقط 3گل برای تیمش زده است.

  ستاره 2014؛ ناکام 2018
آنتونی استوکس، بازیکن سابق تیم‌ملی ایرلند هم دومین خارجی خط‌حمله تراکتورسازی است. این مهاجم ۲۹ساله سابقه بازی برای تیم‌ملی زیر ۲۱سال ایرلند و تیم‌ملی بزرگسالان این کشور را در کارنامه دارد. آخرین حضور استوکس در تیم‌ملی به سال2014 بازمی‌گردد. او طی این 7سال 9بازی ملی انجام داد و هیچ گلی به‌ثمر نرساند. او بازی را از تیم‌های پایه آرسنال شروع کرده و در ادامه به تیم ساندرلند پیوسته است.

این مهاجم بلندبالا با ۱۸۵سانتیمتر قد در پست مهاجم هدف بازی می‌کند. او با پیراهن سلتیک سابقه  ثبت 20 گل و رتبه سوم گلزنان در لیگ اسکاتلند در فصل14-2013 را در کارنامه دارد. او فصل گذشته تحت قرارداد تیم هیبرنیان اسکاتلند بود اما روزهای خوبی در این تیم نداشت و در نیم‌فصل به‌دلایل انضباطی اخراج شد. استوکس سپس به آپولون یونان رفت اما در این تیم نیز توفیقی به‌دست نیاورد و فقط با 4بازی آنجا را ترک کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید