• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 27 تیر 1397
کد مطلب : 23544
+
-

کوتاه از حادثه | حوادث

  پرداخت دیه قربانیان اسیدپاشی اصفهان از بیت‌المال

تسنیم: وکیل مدافع قربانیان اسیدپاشی‌های اصفهان از پرداخت دیه قربانیان این حادثه از صندوق دیه بیت‌المال خبر داد. حسین عباسعلی‌زاده گفت: قربانیان این فاجعه، مطالبه دیه کردند و دادگاه نیز با توجه به پیدا نشدن متهم یا متهمان، حکم به پرداخت دیه از محل صندوق دیه بیت‌المال داد و صندوق نیز براساس گزارش پزشکی قانونی مبنی بر شدت جراحات وارده، دیه را پرداخت کرد. وی ادامه داد: در این پرونده  متهم یا متهمان شناسایی نشدند؛ با این حال پرونده باز است و اگر روزی متهم یا عاملان این فاجعه شناسایی و دستگیر شوند، رسیدگی‌های قضایی انجام می‌شود.

  زلزله 4/9 ریشتری بدون تلفات

ایسنا: زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.9ریشتر صبح دیروز بخش‌هایی از استان خراسان‌شمالی را لرزاند اما این زلزله هیچ تلفاتی نداشت. این زمین لرزه ساعت 8:28صبح دیروز در عمق 10کیلومتری در منطقه سنخواست استان خراسان‌شمالی رخ داد و چند کوه و صخره در اطراف روستاهای قلی، کلات ترکه ترک ها و کلاته موری ریزش کرد.  به گفته مجتبی خا‌لدی، سخنگوی اورژانس کشور 4تیم اورژانس به منطقه اعزام شدند اما هیچ گزارشی از مصدومیت یا تلفات اعلام نشد.

  وحشت در قطار مشهد- یزد

ایرنا: خارج شدن از ریل قطار مسافربری که از مشهد راهی یزد شده بود، مسافران را به ترس و وحشت انداخت. این حادثه روز گذشته در ورودی ایستگاه مبارکه بافق اتفاق افتاد و در جریان آن قطار به دلایل نامعلومی از خط خارج شد. سیدمصطفی داوودی،  مدیرعامل راه‌آهن استان یزد در این‌باره گفت: به‌دنبال این حادثه با تلاش پرسنل فنی راه‌آهن پس از نیم ساعت مشکل ایجاد شده برطرف شد و قطار به مسیر خود به سمت یزد ادامه داد. به گفته وی در این سانحه به هیچ کس آسیبی نرسید.

  آتش در موتور هواپیما پیش از پرواز

ایسنا: استارت هواپیمایی که قرار بود از اهواز به سوی تهران پرواز کند کافی بود تا یکی از موتورهای آن دچار آتش‌سوزی شود. این حادثه شامگاه دوشنبه در فرودگاه اهواز اتفاق افتاد. محمدرضا رضایی،  مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در این‌باره گفت: ساعت 20:45پرواز هواپیمایی تابان با 146مسافر و 10خدمه قرار بود از اهواز عازم تهران شود اما هنگام استارت موتور شماره ٢ دچار حریق شد. این حادثه مسافران پرواز اهواز - تهران را حدود 4ساعت زمینگیر کرد و سرانجام پس از حل مشکل موتور هواپیما،  مسافران این پرواز اهواز را به مقصد تهران ترک کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید