• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 27 تیر 1397
کد مطلب : 23531
+
-

با مردم

با مردم

  انسانیت هنوز زنده است

سلام. در این شرایطی که مدام مستأجران از مالکان به‌خاطر بی‌انصافی گلایه می‌کنند، از این طریق خواستم از صاحبخانه با وجدان‌مان تشکر بکنم. ایشان با توجه به مشکلات اقتصادی همسرم یک‌سال است که از ما اجاره نگرفته‌اند. باور کنید نمی‌دانیم چطور این محبت او را جبران کنیم. فقط می‌سپاریم شان به خداوند که بهترین جبران‌کننده است. لطفا اینگونه موارد را هم منتشر کنید تا مردم بدانند انسانیت هنوز زنده است.
0852...0912

  حقوق اندک زنان سرپرست خانوار

سلام. وقت بخیر. لطفا به مسئولان بگویید فکری هم به حال ما زنان خودسرپرست کنند. باور کنید حقوق اندکی که از تأمین اجتماعی می‌گیرم دو دستی تقدیم صاحبخانه می‌کنم. باور کنید زنان سرپرست خانوار، افراد آبرومندی هستند که می‌خواهند خانواده خود را اداره و شکم فرزندانشان را سیر کنند اما آیا این مستمری اندک که سال‌هاست تغییری نکرده می‌تواند کمکی به آنها کند؟
1514...0939

  سود سهام عدالت افراد فوت شده

سلام. با اینکه مسئولان اعلام کرده بودند برای دریافت سود سهام عدالت افراد فوت شده وراث به دفاتر «منتخب» پیشخوان دولت مراجعه کنند تا سهام عدالت فرد متوفی به آنان اختصاص داده شود، اما به هر دفتر پیشخوان دولتی که برای دادن مدارک مادر فوت شده‌ام جهت دریافت سود سهام عدالت مراجعه می‌کنم می‌گویند به ما اعلام نشده است! لطفاً آدرس پیشخوان‌های مربوط به هر منطقه را در روزنامه خوب همشهری چاپ کنید. سپاسگزار هستم.
5180...0912

  بانک‌ها به فکر درآمدزایی خودشان هستند

اینکه اخیراً بعضی بانک‌ها سالانه مبلغ 10هزار تومان‌ (یکصد هزار ریال) بابت ارسال پیامک از مشتری می‌گیرند، در هیچ جای دنیا و هیچ کشوری سابقه ندارد و مرسوم نبوده و نیست؛ برای اینکه‌ بانک‌ها خودشان به اندازه کافی و حتی خیلی بیشتر از این با سودهای هنگفتی که از مشتری می‌گیرند درآمد دارند. بانک‌ها به‌جای اینکه مانند هر مؤسسه معتبری به‌دنبال تکریم مشتریان باشند، فقط به فکر درآمدزایی خودشان هستند.
2143...0913

  مطالب مناسب روزنامه

با سلام. مدتی است مطالب مناسبی را در روزنامه همشهری منتشر می‌کنید. درواقع تغییراتی که در محتوای روزنامه ایجاد کرده‌اید، کاملا محسوس است. موفق باشید.
باجلانی از تهران

  درخواست از شرکت مترو

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همشهریان و روزنامه همشهری. بنده حدود ١۵سال متوالی است که از وسیله حمل‌ونقل باارزشی به نام مترو جهت رفت‌وآمد کاری و... استفاده می‌کنم و جدا از خصوصیات خوب آن شامل سرعت، امنیت و سلامت، از همه امکاناتش نیز رضایت کامل دارم. اما وجود متکدیان و دستفروشان در واگن‌ها و اماکن مختلف مترو نظر مثبت مرا نسبت به این وسیله با ارزش به‌طور جدی پایین آورده است. از همه بدتر متکدیان خانم هستند که با به زبان آوردن جملاتی احساسات دینی مسافران را به بازی می‌گیرند و بدون هیچ عذر و توجهی در واگن آقایان تردد می‌کنند. انتظار داریم مسئولان ذیربط در مترو به اینگونه موارد جدا رسیدگی کنند.
5677...0937

  به گوش مسئولان برسانید

سلام و ممنون که نظرات مردم را منتشر می‌کنید. در مورد گرانی لوازم خانگی هم گزارشی بنویسید. نزدیک 3ساله که عقد کرده‌ام. لوازم برقی که به‌عهده همسرم است را نمی‌توانیم تهیه کنیم. لطفا به گوش مسئولان برسانید که با 10میلیون تومان وام ازدواج کدام یک از این وسایل را می‌شود خرید! با حقوق یک میلیون و 300هزار تومان با این اجاره‌ها چطور سر و سامان بگیریم؟
5358...0938

  ورزش بانوان

با عرض سلام خدمت دست‌اندرکاران روزنامه همشهری. لطفا در ضمیمه همشهری ورزشی حداقل هفته‌ای یک‌بار بخشی را با‌عنوان ورزش بانوان اضافه کنید. باتشکر.
بهشتی از تهران

  نظارت بر آبیاری درختان

با سلام. در محله قیطریه خیابان سلیمانی، تانکرهای آبی که برای آبیاری درختان کنار خیابان به محل اعزام می‌شوند به جای آبیاری درختان و باغچه‌های پیاده‌رو، صبح زود در حال حرکت شیلنگ آب خود را باز می‌کنند و آب را روی آسفالت خیابان می‌ریزند و حتی یک قطره آب هم به درختان و درختچه‌ها نمی‌رسد. با این وضع گرما و بی‌آبی تمام گیاهان این خیابان در حال خشک شدن هستند. چرا کسی نظارتی نمی‌کند؟
اعتمادی از تهران

  روشنایی خیابان‌ها و بزرگراه‌ها را کم کنند

سلام. این روزها مسئولان در ادارات برق فقط بلدند به مردم بگویند در مصرف برق صرفه‌جویی کنید. این درحالی است که اکثر چراغ‌ها در همه بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و اتوبان‌های پایتخت نه‌تنها شب‌ها بلکه در برخی نقاط روزها هم روشن است! حرفم این نیست که شهر را در خاموشی کامل ببرند، لااقل روشنایی خیابان‌ها و بزرگراه‌ها را با فاصله خاموش کنند.
3564...0912

  آیا این عدالت است؟

سلام. لطفا در مورد چک‌هایی که مردم بی‌محل صادر می‌کنند و می‌دانند قانون با آنان کاری نمی‌کند گزارش تهیه کنید. چرا قوه قضاییه با این افراد برخورد نمی‌کند؟ من مبلغ۲۷۰میلیون تومان چک دارم که دادگاه پس از ۲ سال حکم زده ماهانه یک میلیون و پانصد هزار تومان! کجای این قانون عدالت امام علی(ع) است؟ لطفا اینگونه مشکلات و گرفتاری مردم را در این ستون بنویسید، بلکه مسئولان در قوه قضاییه بخوانند و رسیدگی کنند.
7151...0913

این ستون پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه است. لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید