• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 25 تیر 1397
کد مطلب : 23263
+
-

کافه مجلس

   مسیر انحرافی 

جلال میرزایی، نماینده ایلام با بیان اینکه الان یک عده تلاش دارند تا بتوانند باعث تغییر معاون اول شوند و اکثریتی به‌دنبال تغییر تیم اقتصادی هستند، به ایلنا گفت: تغییر معاون اول قطعا پاسخ مناسبی به مطالبه مردم و فعالان سیاسی نیست. این مسیر انحرافی است و عده‌ای که نگاه به انتخابات ۱۴۰۰ دارند، می‌خواهند گزینه خودشان را به‌عنوان معاون اول روی کار بیاورند تا بتوانند برای انتخابات از هم‌اکنون در دولت و توسط موقعیتی که معاون اول دارد، شروع به‌کار کنند.

   هرچه را هست به مردم بگویید

شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده تبریز به اعتماد آنلاین گفت: باید مردم را راضی نگه‌داریم. اگر مردم ناراضی باشند، به هر بهانه‌ای به خیابان‌ها می‌ریزند. برای راضی نگه‌داشتن مردم باید با مردم شفاف باشیم. همه مسئولان باید به مردم جوابگو باشند و هر چه را هست به مردم بگویند. او معتقد است که مجلس و دولت به‌تنهایی نمی‌توانند سیاستگذاری کنند چون بنیادهایی داریم که دولت را می‌خرند. این بنیادها در اقتصاد دخالت می‌کنند و سیاست‌ها را رعایت نمی‌کنند. مجلس و دیوان محاسبات هم بر آنها نظارتی ندارند و حساب‌وکتاب آنها روشن نیست. در این موقعیت آنها موجب برهم ریختن اقتصاد می‌شوند.

   داستان حضور زنان در ورزشگاه‌ها

طیبه سیاوشی، نماینده تهران در پاسخ به اینکه تمایل بسیار زنان به حضور در ورزشگاه‌ها به‌علت ممنوعیتی است که وجود داشته یا علاقه، به خانه ملت گفت: هنوز زمان ارزیابی و پاسخ به این پرسش نرسیده است چراکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها با روال عادی برگزار نمی‌شود. درصورتی که شرایط به حالت عادی بازگردد، می‌توان میزان علاقه زنان به حضور در ورزشگاه‌ها را ارزیابی، تحلیل و تجزیه کرد اما هنوز به شریط عادی و سابق قبلی بازنگشته است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید