• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 25 تیر 1397
کد مطلب : 23179
+
-

آقای ملکی، کاش شما اصلا مصاحبه نکنید!

فرهاد فهیمی| اکبر عباس ملکی عضو هیات مدیره استقلال خیلی سعی می‌کند از حواشی دور باشد، اما اگر کسی هم با او کاری نداشته باشد، خودش به تنهایی برای باشگاه استقلال  داستان درست می‌کند. ملکی که برخلاف سایر اعضای هیات مدیره استقلال نفوذ زیادی داشته و هر روز در این باشگاه رفت و آمد دارد، روز شنبه صحبت‌های عجیبی در جمع هواداران انجام داد. او بدون آنکه حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت استقلال شود، به‌جمع هواداران معترض رفت تا با آنها صحبت کند.
عضو هیات مدیره استقلال در جمع خبرنگاران حرف‌هایی زد که تقریبا هر جمله آن بحث‌های زیادی را در برمی‌گیرد. او گفته علی کریمی مصدوم است و درست بشو نیست، اگر این‌طور نبوده چرا تصمیم باشگاه برای مذاکره با این بازیکن را زیر سوال برده است؟ اگر فرض هم بگیریم که چنین ادعایی درست باشد، سیاست‌های باشگاه مبنی براینکه دنبال بازیکن مصدوم رفته را، زیر سوال برده است.
ملکی مدعی شده که صحبت‌های فرهاد مجیدی در صفحه‌ شخصی‌اش متعلق به او نیست و فرد دیگری می‌نویسد. (مجیدی از مدیران باشگاه به‌خاطر عملکردشان انتقاد کرده بود). اظهارنظر ملکی کافی بود تا مجیدی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پیشکسوتان استقلال واکنش تندی نشان داده و بگوید مدیران باشگاه با روابط سیاسی آمده و بهتر است استعفا بدهند.
موضوع بعدی که می‌توان به حرف‌های ملکی اشاره کرد، ادعایش در قبال خبرنگاران است. او گفته خبرنگاران مطالبی می‌نویسند که دروغ بوده تا نان خود را بیاورند. عضو هیات مدیره استقلال فراموش کرده که اگر نامش در کنار استقلال مطرح می‌شود، به واسطه همین رسانه‌هاست و چه بسا او را به عنوان فرد عادی کسی نمی‌شناخت. عضو هیئت مدیره استقلال نمی‌داند یا خودش را به ندانستن زده که چطور پس از بازنشستگی در بانک سپه سر از باشگاهی چون استقلال در آورده است. اگر خبرنگاری سراغ ملکی می‌رود تا با او صحبت کند، به‌خاطر پست او در هیات مدیره باشگاهی چون استقلال است که طرفداران زیادی دارد و همه می‌خواهند از وضعیت باشگاه باخبر باشند.
آخرین نکته هم به اظهارات ملکی درباره خودش بازمی‌گردد. او اعتراف کرده که پس از صحبت‌هایش در برنامه 90سال گذشته تصمیم گرفت دیگر گفت‌وگویی با رسانه‌ها انجام ندهد تا حواشی ایجاد نشود. ملکی درست می‌گوید، او بهتر است اصلا صحبتی نکند، چون هر موقع حرف می‌زند برای باشگاه استقلال کلی حاشیه ایجاد می‌شود. تنها موضوعی که می‌توان به ملکی حق دارد، همین اظهارنظر اوست!

این خبر را به اشتراک بگذارید