• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 21 تیر 1397
کد مطلب : 22840
+
-

احتمال میزبانی قائمشهر در ساری

برنامه هفته اول مسابقات لیگ‌برتر اعلام شد و نساجی قائمشهر که تیم تازه وارد لیگ محسوب می‌شود، در این هفته میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. نساجی در حالی برای حضور در سطح اول فوتبال کشور لحظه شماری می‌کند که خبرهایی مبنی بر آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شنیده می‌شود؛ ورزشگاهی که بازی‌های خانگی نساجی در فصل جاری قرار است در آن برگزار شود. با توجه به اینکه قائمشهر ورزشگاه استانداری برای برگزاری بازیهای لیگ‌برتر در اختیار نداشت، سازمان لیگ اعلام کرده بود برای میزبانی، این تیم می‌تواند از استان‌های همجوار کمک بگیرد. اما مسئولان ورزش قائمشهر با همکاری شهرداری این شهرستان بازسازی ورزشگاه قدیمی شهید وطنی را آغاز کردند تا از امتیاز میزبانی در لیگ بهره‌مند باشند.  سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ روز گذشته پس از اعلام برنامه بازی‌ها گفت: «برنامه کامل ‏مسابقات آماده است اما به‌دلیل اینکه برخی ورزشگاه‌ها که قراراست میزبان ‏مسابقات باشند هنوز به صورت کامل آماده نشده‌اند، برنامه بازی‌ها را به صورت ‏کامل  روز یکشنبه اعلام خواهیم‌کرد.»
ورزشگاه قائمشهر یکی از گزینه‌های اعلام شده از سوی فتاحی بود. این ورزشگاه هنوز آماده میزبانی نیست و احتمال دارد بازی نساجی و ذوب‌آهن در ورزشگاه دیگری برگزار شود. 
این در حالی است که فرشید قدیمی سرپرست ورزش و جوانان قائمشهر درباره روند پیشرفت این ورزشگاه چند روز قبل اعلام کرده‌بود که 70درصد پروژه پیشرفت داشته است. با این حال در بخشی دیگری از صحبت‌های خود گفته ‌بود که احتمال دارد این ورزشگاه به بازی اول نساجی نرسد. چراکه موضوع امنیت ورزشگاه در اولویت قرار دارد و در صورتی که تا 31تیر این ورزشگاه آماده شود، باید از نظر امنیت مورد تایید 
قرار گیرد.  
بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران نیز درباره آماده‌سازی ورزشگاه قائمشهر گفت: «‌ظرف یکی دو روز آینده دکل‌های نورافکن ورزشگاه و اسکوبورد ورزشگاه نصب و راه‌اندازی می‌شود. بخش اعظم سکوها آماده شده اما بازسازی رختکن‌ها هنوز کار دارد و من امیدوارم این ورزشگاه به موقع آماده برگزاری اولین بازی نساجی در لیگ‌برتر مقابل ذوب‌آهن شود. حق نساجی است که در زمین خودش به میدان برود. فکر می‌کنم ۳۱تیر آخرین فرصت برای آماده شدن این ورزشگاه برای مسابقات لیگ‌برتر است. با این حال ورزشگاه دیگری که باشگاه نساجی به ما معرفی کرده، شهدای ساری است. این ورزشگاه تازه تاسیس است و در صورتی که ورزشگاه شهید وطنی آماده میزبانی نباشد بازی در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.» 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید