• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 21 تیر 1397
کد مطلب : 22796
+
-

کجا فالوده بخوریم؟

پاتوق خوشمزه‌ها

پاتوق خوشمزه‌ها


اگر با خواندن این گزارش دلتان هوس یک کاسه فالوده بستنی خنک و خوشمزه کرده و به دنبال جایی هستید تا در این گرمای تابستان خودتان را مهمان این دسر خنک کنید،‌ ‌می‌توانید به یکی از بستنی فروشی‌هایی که در زیر به شما معرفی می‌کنیم، مراجعه کنید. 

بستنی خوش مرام

یکی از قدیمی‌ترین بستنی فروشی‌های تهران است که در منطقه آریاشهر قرار دارد. بسیاری از تهرانی‌ها اولین بستنی و فالوده عمرشان را در این مغازه خورده‌اند. بستنی‌های سالم و لذیذ این مغازه در کنار انواع فالوده‌ها یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی علاقه‌مندان به این دسر خنک است. 


بستنی منصور

در خیابان ملاصدرا تهران یکی دیگر از بستنی فروشی معروف قرار دارد که فالوده‌های بسیار لذیذی آن زبانزد همه است. طعم خاص و منحصر به فرد فالوده- بستنی‌های این مغازه موجب می‌شود تا آن را در فهرست مغازه‌های محبوب‌تان قرار دهید و برای امتحان دوباره فالوده- بستنی به آنجا بروید. 



بستنی- ویتامینه ستار

این بستنی فروشی در چهارراه پاسداران بالاتر از خیابان دولت قرار دارد و یکی از ده آبمیوه و بستنی فروشی‌های برتر تهران است. با اینکه این بستنی فروشی تازه شروع به کار کرده ولی به دلیل کیفیت بالایی که در مواد اولیه مصرفی دارد،‌ جزو 10 انتخاب برتر علاقه‌مندان به این دسر خوشمزه است.  

 

بستنی بابا رحیم

اگر می‌خواهید یکی از بهترین فالوده- بستنی‌های پایتخت را امتحان کنید،‌ سری به این بستنی فروشی در خیابان ستارخان بزنید. از جمعیتی که مقابل این بستنی فروشی ایستاده‌اند، متوجه کیفیت خاص بستنی‌ها،‌ فالوده‌ها و سایر دسرهای خنک این مغازه خواهید شد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید