• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 21 تیر 1397
کد مطلب : 22779
+
-

5 نفر کاندیدای چهره خوش‌حال هفته

5 نفر کاندیدای چهره خوش‌حال هفته

هر هفته پر است از خبرهای خوش و ناخوشی که  منشاء آنها اتفاق‌ها و آدم‌هایی است که با حرف‌ها، موضع‌گیری‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و رفتارشان می‌توانند روی حال ما تاثیر بگذارند. در این صفحه، از اخبار آدم‌هایی که خاطرمان را مکدر می‌کنند می‌گذریم و نگاه‌مان به آنهایی است که  یا حال خوش می‌پراکنند یا با حال خوب خودشان ما را خوش‌حال می‌کنند. در هر شماره از بین این آدم‌ها و اتفاقات حال خوب کن، 5 نفر به عنوان کاندیدای چهره خوش‌حال هفته معرفی می‌شوند و به انتخاب تحریریه، یکی از آنها «چهره خوش‌ حال» هفته خواهد شد.




بعد از حرف و حدیث‌ها و حاشیه‌های فراوان کشتی و خطر حذف از رقابت‌های بین المللی با جریمه‌های سنگین، مدت زیادی بود که اخبار قابل توجهی از کشتی و فدراسیون کشتی به گوش نرسیده بود. اما این هفته نوجوانان فرنگی‌کار  و آزادکار توانستند، با پیروزی بر رقیبان خود در زاگرب کرواسی بر سکوی نخست رقابت‌های جهانی کشتی نوجوانان بایستند. نوجوانان فرنگی‌کار  با ۲ مدال طلای امیرحسین خوانساری و محمد نصرتی در وزن‌های  ۵۵ و ۹۲ کیلوگرم، ۲ مدال نقره سجاد عباس پور و شاهین بداغی در اوزان ۴۸ و ۶۰ کیلوگرم، دو مدال برنز حسین قاسمی و محمد ناقوسی در اوزان ۶۵ و ۸۰ کیلوگرم و با کسب ۱۳۰  امتیاز برای سومین بار  به مقام قهرمانی رسید .




آغاز پخش سری دوم مسابقه خنداننده شو که برای انتخاب خنداننده برتر برگزار می‌شود یکی از اتفاقات خوش‌حال تابستان امسال است که علاوه بر مخاطبان برنامه خندوانه تماشاچی‌های دیگری را هم پای این برنامه تلویزیونی می‌نشاند. بعد از برگزاری سری اول این مسابقه در فصل چهارم خندوانه و تجربه موفق معرفی چهره‌های با استعداد، این بار در فصل پنجم این تجربه شیرین و خوشحال هم برای سازندگان برنامه و هم برای مخاطبان در حال تکرار است. در سری اول این رقابت‌ها حسن معجونی، شقایق دهقان،  اشکان خطیبی و رامبد جوان سرگروه  مربی شرکت‌کنندگان بودند و امسال در دوره جدید این رقابت‌ها اشکان خطیبی، پانته‌آ بهرام و فرهاد آئیش، رامبد جوان را همراهی می‌کنند. احسان کرمی هم مانند دوره پیش اجرای این بخش از برنامه را برعهده دارد. خندوانه‌ای‌ها کاندیدای چهره خوش‌حال این هفته ما هستند به خاطر آخر هفته‌هایی که در شبکه نسیم برای‌مان شاد و جذاب می‌کنند.




مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بعد از مدتها با دو خبر خوش در رسانه ها حاضر شد و از پرداخت وام ۴ میلیون تومانی و ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تا 10 مرداد خبر داد. به گفته سیدتقی نوربخش، وام 4 میلیون تومانی از ابتدای مرداد از طریق بانک رفاه پرداخت می‌شود. بازنشستگانی که قبلا وام گرفته اند شامل این تسهیلات نمی‌شوند و افرادی که حقوق و دستمزدشان پایین‌تر است در اولویت قرار دارند.در این اوضاع و احوال اقتصادی هیچ خبری به این اندازه بازنشستگان را خوش‌حال نخواهد کرد. برای همین هم بازنشسته ها یکی از کاندیداهای چهره خوش‌حال این هفته ما هستند.





این بازیکن 26 ساله تیم فوتبال استقلال مراسم ازدواجش با فرنوش شیخی بازیکن تیم ملی والیبال بانوان کشورمان را در هفته گذشته جشن گرفت. این دو ورزشکار برخلاف  بسیاری از مردم و چهره‌های مشهور، مراسم بسیار ساده‌ای در کنار زلزله زدگان کرمانشاه برگزار کردند. رضایی که خودش هم اهل کرمانشاه است و همسرش شیخی برای برگزاری این مراسم ساده و بی حاشیه هم عقیده بودند و در جشن ازدواجشان حتی از چهره‌ها مشهور و معروف هم خبر زیادی نبود و فقط برخی هم تیمی‌هایشان حضور داشتند. آنها برای برگزاری مراسم خود در کرمانشاه  یک دلیل مهم داشتند و آن همدردی با مردم زلزله زده‌ای است که حدود یک سال پیش خانه‌های خود را از دست دادند و هنوز هم با گذشت این مدت، زندگی‌شان به حالت عادی بازنگشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید