• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 20 تیر 1397
کد مطلب : 22711
+
-

الو محله

تعمیر سقف ایستگاه اتوبوس 
منطقه 2

ایستگاه اتوبوس بلوار پیام سقف ندارد و با توجه به گرمای هوا در تابستان ایستادن در این ایستگاه بسیار آزار‌دهنده است. از مسئولان شهرداری درخواست می‌کنم برای حل این مشکل اقدام لازم را انجام دهند. 

مهرداد خالقی ‌ـ ساکن محله آسمان 

پاسخ مسئول: مشکل حل می‌شود 
با توجه به پیام‌های شهروندان مبنی بر حل مشکل ایستگاه اتوبوس بلوار پیام، بررسی وضع و بهسازی آن در دستور کار قرار گرفت. به‌زودی نصب سقف انجام می‌شود تا شهروندان برای استفاده از اتوبوس در این ایستگاه مشکلی نداشته باشند. 
مهدی ابراهیمی، شهردار ناحیه 9 



بهسازی خیابان‌ها 
منطقه 3

وضع آسفالت در محدوده خیابان عمرانی در محله حسن‌آباد زرگنده مناسب نیست. با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم بهتر است تا قبل ازآغاز فصل پاییز و شروع بارندگی‌ها آسفالت این خیابان انجام شود. از مدیران شهری درخواست می‌کنیم توجه بیشتری نسبت به این موضوع و رفع مشکل آن داشته باشند. 
مریم احمدی‌ـ ساکن محله زرگنده 

پاسخ مسئول : لکه‌گیری آسفالت انجام می‌شود
آسفالت سراسر خیابان عمرانی جزو برنامه‌های اصلی شهرداری است، اما به دلیل هزینه‌بر بودن، طرح لکه‌گیری آسفالت را در این محدوده در نظر گرفته‌ایم و تا 2 ماه آینده پس از تأیید مرکز، لکه‌گیری آسفالت در خیابان عمرانی انجام می‌شود. 
میدیا فخرالعلمایی، رئیس اداره فنی و عمران ناحیه 2



توسعه بازارتره‌بار محله
منطقه 9

از زمانی که بازار میوه و تره‌بار خیابان شهید برادران فلاح در همسایگی حسینیه اباعبدالله(ع) راه‌اندازی شده، از محله‌های دیگر برای خرید و تهیه مایحتاج روزانه به آنجا مراجعه می‌کنند. مراجعه و استقبال خوب اهالی از این تره‌بار محلی کوچک آنقدر زیاد است که اکنون درخواست توسعه آن راداریم تا برای خرید ساعت‌ها معطل نشویم. 
سارا عباسی‌ـ ساکن خیابان سادات

پاسخ مسئول: فضایی برای توسعه نداریم
این بازار تره‌بار برای رفع نیاز محلی‌ها راه‌اندازی شده و متأسفانه برای توسعه آن هیچ فضایی در اطرافش نداریم. 
حسین ابراهیمی، رئیس اداره ساماندهی، صنایع و مشاغل مزاحم منطقه



خدمات شهری نامناسب
منطقه 11

در برخی خیابان‌های ناحیه 3 نظافت محله کمتر به چشم می‌آید. با گرم شدن هوا زباله‌ها هم سریع‌تر بو می‌گیرد. ضمن تشکر از نیروهای خدمات شهری، تقاضا می‌شود بیشتر به نظافت کوچه و خیابان‌ها توجه شود. 
رضا اکبری‌ـ ساکن محله هلال‌احمر

پاسخ مسئول: طرح نظافت ویژه در حال اجراست
با آغاز تابستان طرح نظافت ویژه در محله‌ها را آغاز کرده‌ایم و تا پایان تابستان این برنامه ادامه دارد. در این طرح تعداد دفعات جمع‌آوری زباله و شست‌وشوی مخازن افزایش یافته است. 
فرشاد داودی، شهردار ناحیه3



چاله‌های خیابان زارعی 
منطقه 16

آسفالت خیابان شهید زارعی به روکش جدید نیاز دارد. در حال حاضر آسفالت این معبر قدیمی ناهمواری بسیاری دارد و حفاری سال گذشته شرکت آب و فاضلاب نیز به این مشکلات دامن زده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم. 
مرتضی محمدی ‌ـ ساکن محله باغ آذری 
 
پاسخ مسئول: آسفالت می‌شود
آسفالت خیابان شهید زارعی در اولویت‌کاری شهرداری ناحیه 6 قرار دارد و در 3 ماه آینده روکش جدید آسفالت این خیابان به‌صورت مکانیزه انجام خواهد شد. 
حسین مایلی، شهردار ناحیه 6 



بهسازی آسفالت معابر بعد از حفاری 
منطقه 18

متأسفانه در معابر محله‌های ما وقتی حفاری‌های شرکت و آب و گاز و برق انجام می‌گیرد ‌، تا چند ماه آسفالت معابر به شکل چاله رها شده و حتی نخاله‌های آن جمع‌آوری نمی‌شود. از مسئولان می‌خواهیم به پیام‌های شهروندان در سامانه 137 توجه ویژه کرده و برای بهسازی آسفالت معابر محله اقدام کنند. 
حسین مرادی‌خواه - ساکن محله گلدسته
 
پاسخ مسئول: مرمت خرابی‌ها در کمترین زمان
مرمت و بهسازی روکش آسفالت معابر محله‌های هجده‌گانه و شهرک‌های بخش حریم که حفاری شرکت‌های آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات در آنها به پایان رسیده است در کمترین زمان انجام می‌شود. رسیدگی به پیام‌های ارسالی شهروندان در 2 سامانه 137 و 1888 با محوریت موضوع حفاری در معابر نیز هر روز در دستور کار نیروهای خدمات شهری و فنی و عمرانی قرار می‌گیرد. 
عباس فرشادیان، معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه 

این خبر را به اشتراک بگذارید