• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 17 تیر 1397
کد مطلب : 22475
+
-

صدای استان‌ها


تاخیر در پرداخت حقوق

بازنشسته تامین اجتماعی هستم. حقوق ما همیشه بیست و دوم هر ماه پرداخت می‌شد، اما چند ماه است که با تاخیر پرداخت می‌شود. هیچ کس هم پاسخگو نیست. باید قسط وام بپردازم، اما با تاخیر در پرداخت حقوق‌ها جریمه هم می‌شوم. این جریمه دیرکرد را چه کسی پرداخت می‌کند؟

حمید از البرز 

   مشکلات مخابراتی

با توجه به حذف فرایند قبض‌دهی در تلفن‌های ثابت خانگی، قطع یک‌باره تلفن‌های ثابت، بدون تماس سامانه، مشکلات زیادی را برای مشترکان به وجود آورده است. 
رحیمی از سمنان

   مشکلات آب آبادان 

از وزارت نیرو می‌خواهم به وضع آب آبادان رسیدگی کند. در لوله آب ما قورباغه هم دیده می‌شود. این آب به دلیل کدر بودن و شوری بالا برای شست‌و‌شو هم مناسب نیست. از استاندار، نمایند‌ه‌های آبادان و از همه مسئولان در خواست رسیدگی داریم. 
عادل حیدری از خوزستان 

   خیابانی بدون درمانگاه

روزنامه‌ها متعلق به مردم هستند و باید حرف مردم را بنویسند. از میدان ولی‌ عصر (عج) تا میدان 22 بهمن یا همان دروازه رشت قدیم با فاصله 2 کیلومتری مغازه و بانک‌های بسیاری وجود دارد، اما یک درمانگاه نیست. در این منطقه جمعیت زیادی زندگی می‌کنند. 

اصغر از قزوین 

   کنده کاری در خیابان 

یک سال بیشتر است که در کوچه  حاج میری در کوی  پونک زنجان برای اجرای شبکه فاضلاب زمین‌ را کنده‌ و این چاله‌ها را همین‌طور بلاتکلیف رها کرده‌اند. 

گرد و خاک، استهلاک خودرو و سختی رفت و آمد بخشی از مشکلاتی است که این کنده‌کاری‌ها برای شهروندان ایجاد کرده است. 

ایازی از زنجان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید