• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 17 تیر 1397
کد مطلب : 22451
+
-

الو محله

دردسرهای مشاغل پر سرو صدا 
منطقه 9

از ابتدا تا انتهای خیابان دستغیب مغازه‌های لوازم تهویه هوا، کانال کولر و شوفاژ فعالیت می‌کنند. این واحدها علاوه بر اینکه سرو صدای زیادی دارند، با سدمعبر در پیاده‌رو برای عابران در محله دردسرآفرین شده‌اند. لطفاً به این وضع رسیدگی شود. 

امیرعلی محمودی‌ـ ساکن خیابان دستغیب

پاسخ مسئول: پیگیری مزاحم‌ها در دستور کار است
اصنافی که در محله‌های مسکونی مشغول فعالیت هستند، براساس قانون نباید باعث آزار و اذیت اهالی شوند و ما برای ساماندهی این مشاغل، قوانین این حوزه را به‌صورت جدی پیگیری می‌کنیم. اهالی می‌توانند برای رسیدگی به وضع این مشاغل با اداره ساماندهی 96037171 تماس بگیرند و نوع مزاحمت را به کارشناسان اعلام کنند. برای رسیدگی در اسرع وقت بازدید میدانی انجام و طبق ضوابط اخطارهای لازم داده می‌شود و اگر توجهی به اخطارها نشود، براساس قوانین اقدامات لازم از جمله پلمب واحدها انجام خواهد شد. 
حسین ابراهیمی‌، رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 9 



ایستگاه‌های اتوبوس نظافت نمی شوند
منطقه 18

 مدت‌هاست که از اتوبوس‌های شرکت واحد برای رفت‌وآمد به محل کارم استفاده می‌کنم. متأسفانه صندلی ایستگاه‌های اتوبوس به‌طور مداوم شسته نمی‌شود وکثیف است برای همین مسافران از آنها استفاده نمی کنند. از مسئولان خواهشمندم شست‌وشوی ایستگاه‌های اتوبوس را به‌طورمداوم در دستور کار خود قرار دهند. 
علیرضا رستمی‌ـ ساکن شهرک ولی‌عصر(عج)

پاسخ مسئول: شست‌وشوی ایستگاه‌ها، محله به محله 
طرح پاکسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس مدتی است که در منطقه آغاز شده و محله به محله در حال انجام است. علاوه بر پاکسازی، مرمت صندلی‌ها و تعویض شیشه‌های شکسته و تأمین روشنایی نیز در دستور کار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه قرار گرفته است. 
سید جلال حسینی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه 18



زباله‌های قابل بازیافت هدر می رود
منطقه 22

 متأسفانه روزانه شاهد دور ریختن تعداد زیادی از زباله‌های خشک و قابل بازیافت به سطل‌های زباله محله‌ها هستیم. در حالی‌که در کشورهای پیشرفته با فرهنگسازی و فراهم کردن شرایط تفکیک زباله از مبدأ در محله‌ها، این ثروت بزرگ را به‌صورت هدفمند، جمع‌آوری می‌کنند. خواهش می‌کنم مسئولان منطقه در این زمینه شرایط لازم برای تفکیک زباله از مبدأ را فراهم کنند. 
مریم سرلک ـ ساکن محله گلستان

پاسخ مسئول : اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ
خوشبختانه طی روزهای گذشته و برای‌‌ ترویج، فرهنگسازی و جمع‌آوری پسماند خشک و اجرای طرح تفکیک از مبدأ، مخازن ویژه پسماند در مجتمع‌های مسکونی و شهرک‌های منطقه توزیع شد تا با مشارکت شهروندان و حمایت شهرداری بتوان به‌صورت صحیح، زباله‌های قابل بازیافت را جمع‌آوری و مجدداً در زمینه‌های مختلف استفاده کرد. 
مولایی ‏، رئیس اداره پسماند منطقه 22

این خبر را به اشتراک بگذارید