• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 17 تیر 1397
کد مطلب : 22378
+
-

مرزبان ربوده شده به خانه برمی‌گردد

کوتاه از حادثه
مرزبان ربوده شده به خانه برمی‌گردد


ماجرای ربوده شدن سربازی که ماه‌ها از ربودنش در منطقه مرزی میرجاوه می‌گذرد به روزهای پایانی‌اش نزدیک شده و به گفته فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان قرار است به‌زودی به خانه برگردد.

ماجرای ربودن سعید براتی به اوایل اردیبهشت‌ماه سال‌96 بر‌می‌گردد. او و ۱۱ نفر از مأموران مرزبانی شامل 3نیروی کادر و ۹‌سرباز وظیفه هنگام تعویض پست در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه در‌کمین تروریست‌ها قرار گرفتند و 3نیروی کادر و ۶ سرباز وظیفه به شهادت رسیدند، ۲‌سرباز زخمی شدند و سعید براتی توسط اشرار و تروریست‌ها ربوده شد.

به‌دنبال این حادثه تلاش‌ها برای آزادی براتی آغاز شد. در این بین مدام اخبار ضد‌و نقیضی درباره سرنوشت او منتشر می‌شد تا اینکه روز گذشته سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان به باشگاه خبرنگاران گفت که سرباز ربوده شده به‌زودی تحویل ایران می‌شود.
وی ادامه داد: پیگیری‌های زیادی برای بازگرداندن براتی، انجام شده و دولت پاکستان به‌دنبال این است که او را به ایران بازگرداند. گروهک‌ها از پاسخگویی طفره می‌روند و مکان را چند مرتبه جابه جا کرده‌اند، اما امیدوارم به‌زودی این سرباز ربوده شده به خانه برگردد.

این خبر را به اشتراک بگذارید