• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 17 تیر 1397
کد مطلب : 22377
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  به‌نظرات مردم اهمیت می‌دهید

سلام. از زحمات کارکنان روزنامه همشهری خیلی ممنون هستم. هر روز این ستون را با دقت می‌خوانم. همین مقدار که به نظرات مردم اهمیت می‌دهید، جای تشکر دارد. وقتی جوابیه‌ای را که درخصوص پیامی که از من چاپ کرده بودید خواندم بسیار خوشحال شدم. احساس می‌کنم یک روزنامه مردمی چقدر می‌تواند در انتقال پیام‌های مردمی مؤثر باشد. سپاس از همه شما خوبان.

2545...0919


  مستأجران در چادر

سلام. امسال با توجه به افزایش بی‌رویه و ناگهانی قیمت ارز، سکه و مسکن،  اکثر مالکان خانه‌ها از گرفتن پول پیش مستأجران خودداری و کرایه بیشتر را مطالبه می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم با این وضعیت، دولت مستأجرانی را که قادر به تأمین اجاره بهای درخواستی مالکان نیستند، به‌عنوان جنگ زده حساب کرده و در مکان‌هایی چادر زده و آنها را اسکان دهد.

6563...0939


  علت گرانی مسکن

سلام. ضمن تشکر از گزارش دیروز با عنوان «بازار مسکن به کدام سو می‌رود» اما در این گزارش به نقل از دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن نوشته‌اید که سیر صعودی افزایش قیمت مصالح ساختمانی به‌خصوص فولاد در چند‌ماه اخیر از دلایل رشد قیمت مسکن بوده است! این درحالی است که حتی اگر افزایش قیمت مصالح ساختمانی را دوبرابر هم حساب کنیم باز هم به افزایش چندین میلیونی بهای مسکن در هر مترمربع نمی‌رسد. از طرفی ساختمان‌هایی که به فروش گذاشته شده‌اند در چند‌ماه اخیر که ساخته نشده‌اند! لطفا از مسئولان ذیربط سؤال کنید که درخصوص افزایش بی‌رویه قیمت مسکن و اجاره‌بها به مردم توضیح بدهند.

سعیدی، مشاور املاک از تهران


  خدمات کارگردان فقید

سلام. از مطلب منتشر شده مورخه 14تیرماه روزنامه همشهری آقای سعید مروتی درخصوص مرحوم کیارستمی تشکر می‌کنم. ایشان به جنبه‌های مختلفی از کارهای کیارستمی پرداخته بودند که برای نسل جدید که شناختی از کارهای این کارگردان فقید نداشتند بسیار بجا بود. از دست اندرکاران روزنامه بابت انتشار چنین گزارش‌هایی تشکر می‌کنیم.

0766...02122


  درخواست از سازمان بهزیستی

سلام. فرزندی دارم که مبتلا به اختلال اوتیسم است. با اینکه در بهزیستی استان البرز برای نگهداری از فرزندم تشکیل پرونده داده‌ام،  اما هر بار که پیگیری می‌کنم می‌گویند بودجه نداریم. انتظار از سازمان بهزیستی این است که همه کودکان شناخته شده مبتلا به اوتیسم را تحت پوشش قرار دهد و اینکه کمک هزینه‌ای را برای تأمین هزینه‌های آنها پرداخت کند.

2732...02633


  گلایه از شرکت ایرانسل

باسلام و تشکر از چاپ مشکلات شهروندان. شرکت ایرانسل ازطریق 2شماره تلفن گویا600و700اقدام به فروش، توزیع و جوابگویی محصولات خود کرده، اما متأسفانه کارشناسان فاقد مهارت در پاسخگویی به مشتریان را به‌کارگرفته است. به‌گونه‌ای که به‌خاطر ارائه اطلاعات غلط از سوی آنان مشتریان متحمل ضرر و زیان می‌شوند. جالب اینجاست که در انتها یک کد پیگیری هم به مشتری اعلام می‌کنند اما وقتی از مسئول مربوطه مشکل را پیگیری می‌کنید همه‌‌چیز را کتمان می‌کنند. آیا شهروندان نباید در ساده‌ترین فعالیت اجتماعی  و اقتصادی احساس امنیت داشته باشند؟

3082...0912


  احداث آرامگاه جدید

با سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان روزنامه همشهری. آیا وقت آن نرسیده که شهرداری تهران و مسئولان مربوطه برنامه‌ای برای احداث آرامگاه جدید در مناطق شمال شرقی یا شمال غربی تهران داشته باشند؟ با توجه به آمار بالای فوت در تهران و اینکه بهشت‌زهرا(س) پاسخگوی این حجم عظیم مراجعه‌کننده نیست،  باید یک فکر اساسی نسبت به این موضوع شود. لطفا منتشر کنید.

5633...0912


  زمان ساعات کار ادارات

سلام. تعیین زمان ساعات کار ادارات دولتی از ساعت ۶ صبح تا  13:30 گره‌ای از معضل مصرف انرژی باز نخواهد کرد. به‌نظرم تنها تفاوتی که با ساعات معمول فعالیت دارد این است که کارکرد و بازدهی کارمندان به‌دلیل بی‌خوابی کاهش یافته و ارباب رجوع هم بیشتر سرگردان خواهد شد. بهترین راه‌حل کاهش 2ساعت پایانی زمان ساعات کار در اوج گرمای روز با همین ساعات عُرف کاری است.

طباطبایی از تهران


  ارز مسافرتی ندهند

باسلام. در این شرایط اقتصادی چه لزومی دارد به کسانی که برای مسافرت به خارج از کشور می‌روند حتما ارز 4200تومانی دهند؟ به‌نظرم باید ارز 4200تومانی صرف خرید دارو یا نیازهای اساسی مردم شود. متأسفانه این ارز به کسانی پرداخت می‌شود که اقدام آنان به‌جز ضرر چیزی نصیب کشور نمی‌کند. این پرداخت‌ها با این قیمت برای کسانی که صرفا برای مسافرت می‌روند باید متوقف شود.

9050...0915


  خدمت به محرومان

باعرض سلام و درود بی‌پایان وخداقوت.در تابستان که فصل تعطیلی مدارس ودانشگاه‌هاست،  برنامه‌های اردوهای جهادی اعزام نیروهای تازه نفس وخودجوش دانش‌آموزی ودانشجویی برای آبادی مناطق محروم کشورشدت می‌گیرد.این مجاهدان مخلص باخدمت به محرومان که هیچ عبادتی بالاترازآن نیست،  باعث آبادی دنیاوآخرت خودشان شده والگویی شایسته برای نسل‌های جدیدوآینده می‌شوند. لطفا در این‌باره گزارشی بنویسید.

6263...0938

لطفا نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید