• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 17 تیر 1397
کد مطلب : 22341
+
-

جواهر 100 میلیون پوندی

جواهر 100 میلیون پوندی

انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، سخت مد نظر سران پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته و آنها آماده‌اند با ارائه پیشنهادی 100میلیون پوندی، او را از استمفوردبریج به پارک دو پرنس بیاورند.
سال2015، سران باشگاه کان نمی‌دانستند درحال فروش چه جواهری به لسترسیتی هستند. استیو والش استعدادیاب روباه‌ها که پیش‌تر، جیمی واردی و ریاض محرز را به کینگ‌پاور آورده بود، انگشت روی نام انگولو کانته، ستاره فرانسوی و 24ساله کان گذاشت. روز سوم آگوست2015، با پرداخت 5میلیون و 600هزار پوند، این بازیکن متولد پاریس سر از لسترسیتی درآورد. به‌عنوان یک هافبک دفاعی، عملکرد او در لیگ برتر فوق‌العاده بود. او در پایان فصل یکی از 4بازیکن لسترسیتی بود که در تیم منتخب لیگ برتر قرار گرفت. کانته پس از قهرمانی با لستر در لیگ برتر، مشتری پروپاقرصی به‌نام چلسی پیدا کرد. آبی‌های لندن با پرداخت 32میلیون پوند، کانته را به استمفوردبریج بردند و به‌همراه او توانستند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند. کانته که می‌توانست به‌خاطر ملیت پدر و مادرش برای مالی بازی کند، ترجیح داد که شانس خود را در تیم‌ملی فرانسه امتحان کند. او در ماه مارس2016 به جمع خروس‌های آبی فراخوانده شد و توانست برای این تیم به‌میدان برود. حضور در چلسی، بر تجربه، اعتبار و قیمت او افزود. کانته در ترکیب تیم‌ملی فرانسه در جام‌جهانی2018 نقشی کلیدی ایفا کرده و با این تیم به‌مرحله نیمه‌نهایی رسیده است. کانته در تمامی دقایق ممکن برای خروس‌های آبی به میدان رفته و 286پاس سالم و 11دفع توپ داشته است.
وضعیت چلسی برای فصل آینده چندان خوب نیست. آنها هنوز نمی‌دانند که سرمربی آینده‌شان کیست؟ هنوز آمدن مائوریتسیو ساری، سرمربی پیشین ناپولی به این تیم مشخص نیست و به‌همین خاطر برخی ستاره‌ها اگر با پیشنهاد خوبی مواجه شوند، ممکن است آهنگ جدایی سر دهند. پاری‌سن‌ژرمن در این میان زودتر از سایرین برای خرید کانته گام برداشته است. ستاره 27ساله فرانسوی درحال حاضر در لندن، 100هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و این رقم در پیشنهاد PSG به 220هزار پوند در هفته افزایش خواهد یافت. او اکنون در روسیه و در کنار پل پوگبا، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و به‌نظر می‌رسد که بازگشت به لیگ یک فرانسه و حضور در تیم قهرمان برایش بسیار خوشایند خواهد بود. پاری‌سن‌ژرمن حتی برای راحت‌تر کردن کار انتقال او به‌تیم، ممکن است آدرین رابیو را نیز به‌عنوان بخشی از این انتقال راهی چلسی کند. سران تیم لندنی ممکن است بخواهند دستمزد کانته را به پیشنهاد پاریسی‌ها نزدیک کنند و قرارداد جدیدی با او به امضا برسانند اما این موضوع با شرایط کنونی چلسی، کمی بعید به‌نظر می‌رسد. پیش از این شایعاتی درخصوص پیشنهاد رئال‌مادرید برای به‌خدمت گرفتن کانته نیز شنیده شده بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید