• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 17 تیر 1397
کد مطلب : 22335
+
-

امیری تنها دغدغه سرخ‌ها

امیری تنها دغدغه سرخ‌ها

وحید امیری به همراه تیم‌ملی در هر 3بازی تیم‌ملی در جام‌جهانی به میدان رفت و توانست بازی‌های بسیار خوبی را هم از خود به نمایش بگذارد. امیری که در حال حاضر در زادگاهش به استراحت مشغول است هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است. هافبک خوش تکنیک سرخپوشان در پایان فصل گذشته قراردادش به پایان رسید اما با توجه به شرایط باشگاه اعلام کرد که اگر پرسپولیس همچنان محروم باشد، قراداد خود را تمدید خواهد کرد. اما درنهایت این بازیکن با تیم‌ملی راهی جام‌جهانی شد و به مسئولان پرسپولیس اعلام کرد که بعد از بازگشت به ایران برای تمدید و مذاکره به باشگاه خواهد آمد. حالا اما درخشش این بازیکن باعث شده تا امیری تصمیم بگیرد ابتدا پیشنهادات اروپایی خود را بررسی کند و بعد از آن برای آینده تصمیم بگیرد.
    قطر و ترکیه به‌دنبال امیری
نکته مهم اینجاست که وحید در حال حاضر از چند کشور اروپایی پیشنهاداتی دریافت کرده است اما این پیشنهادت زیاد جدی نیست و تنها پیشنهادهایی که از ترکیه و قطر به‌دست او رسیده رسمی و جدی بوده است. این در حالی است که امیری اعلام کرده است که تنها در شرایطی به رفتن از ایران فکر خواهد کرد که پیشنهادی اروپایی داشته باشد و اگر قرار باشد در قطر بازی کند ترجیح می دهد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه بدهد.
    سن بالا بزرگترین چالش امیری
نکته مهم در خصوص امیری این است که این بازیکن 30سال سن دارد. شاید اگر امیری زودتر به فوتبال معرفی می‌شد الان در یکی از کشورهای خوب اروپایی بازی می‌کرد اما با توجه به سن او بعید است که این بازیکن بتواند به‌راحتی به اروپا برود و به همین دلیل به‌نظر می‌رسد که امیری درنهایت یک فصل دیگر برای پرسپولیس بازی کند. هرچند که خود امیری همچنان ترجیح می‌دهد منتظر بماند تا شاید پیشنهاد خوبی از اروپا به او برسد.
    امیری: عاشق آرسنال هستم اما پرسپولیس را بیشتر دوست دارم
 وحید امیری در خصوص پیشنهادات خود به ایسنا گفته: «پیشنهادهایی دارم، اما دوست ندارم راجع‌به آنها صحبت کنم. خودم عاشق آرسنال هستم، اما پرسپولیس را بیشتر دوست دارم. امیدوارم هر اتفاقی که به‌ نفع من و پرسپولیس است رخ دهد. بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را در تیم پرسپولیس گذرانده‌ام و باعث افتخارم است که دو سال پیاپی با این تیم بزرگ قهرمان لیگ‌برتر شدم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید