• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 16 تیر 1397
کد مطلب : 22313
+
-

همشهری 16 تیر 1377

انتقاد رئیس دادگستری از سوء‌استفاده‌های صورت‌گرفته از آزادی


هر زمان آزادی داده شده، مردم و مسئولان پشیمان شده‌اند:   رئیس دادگستری استان تهران گفت: هر زمان که آزادی به حد کافی داده شده است، یک نوع سوء‌استفاده از آن نیز به وجود آمده است، به طوری که مردم و مسئولان از دادن آزادی پشیمان شده‌اند. حجت‌الاسلام رازینی که به‌عنوان شاکی و مدعی‌العموم در دادگاه مطبوعاتی روزنامه گزارش روز سخن می‌گفت، افزود: یک نوع سوء‌استفاده‌هایی که در مورد آزادی می‌شود پول درآوردن به وسیله فدا کردن مقدسات است. 

   7 نشریه تبدیل به روزنامه شدند: هیأت نظارت بر مطبوعات با درخواست مدیران مسئول 14نشریه برای تغییر در مواردی چون «ترتیب انتشار»، «روش»، «زمینه» و «تمدید مهلت انتشار» موافقت به عمل آورد. به گفته سحرخیز با تصمیم هیأت نظارت 7نشریه به روزنامه تبدیل شد. ماهنامه آیات و هفته‌‌نامه‌های خزر، توس، نقش قلم، استقلال جوان، پیروزی ورزش و اندیشه از این پس به‌عنوان روزنامه منتشر می‌شوند. 

   میدان انقلاب محل فروش کالاهای ضدفرهنگی:  در میان شهروندان تهرانی وقتی نام میدان انقلاب برده می‌شود، خاطره‌ سال‌های مبارزه و راهپیمایی‌های میلیونی مردم به سمت دانشگاه تهران را در اذهان زنده می‌کند. میدان انقلاب یکی از میادین شلوغ، پر رفت و آمد و مرکزی شهر به حساب می‌آید. این میدان به علت نزدیکی با دانشگاه تهران، تردد دانشجویان و قرارگرفتن ده‌ها کتابفروشی این انتظار را در عابران به وجود می‌آورد که رنگ فرهنگی این مکان از شهر تهران واضح‌تر و چشمگیرتر باشد. به گزارش ایرنا، اما وقتی در حاشیه این میدان تبلیغ فروش پاسور، نوار، عکس‌های مبتذل و دیگر اجناس غیرقانونی را از زبان تعدادی جوان به گوش می‌شنوی، این انتظار رنگ می‌بازد و سوال‌های بی‌پاسخ بسیاری بر ذهن عابران نقش می‌بندد.

این خبر را به اشتراک بگذارید