• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 16 تیر 1397
کد مطلب : 22287
+
-

سریال سپیدرود ادامه دارد...


ماجرای این روزهای سپیدرود همچون سریال‌های دنباله‌داری شده که در هر قسمت از آن شخصیت جدیدی وارد داستان می‌شود و اتفاقات جدیدی را با خود به همراه می‌آورد. روز پنجشنبه بعد از استعفای دست‌نشان از سرمربیگری این تیم، تن‌زاده جلسه 4ساعته‌ای با نظرمحمدی برگزار کرد که پس از آن مربی سابق سپیدرود بار دیگر مربیگری این تیم را بر عهده گرفت.
نظرمحمدی که برای چهارمین سال متوالی هدایت سپیدرود را برعهده می‌گیرد پیش از این در لیگ دسته دوم فصل95-94، لیگ دسته اول فصل96-95 و لیگ برتر فصل گذشته سکان مربیگری تیم محبوب رشتی‌ها را در دست داشته است. سپیدرود با نظرمحمدی موفق شد از لیگ2 به لیگ‌یک و سپس از لیگ‌یک به لیگ برتر صعود کند و در نیم‌فصل لیگ برتر علی کریمی جایگزین او شد. او حالا دوباره سرمربی سپیدرود شده و اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد مازیار ربیعی‌فر به‌عنوان دستیار و حامد طباطبایی به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها او را در این کار یاری می‌کنند.
این خبر صبح روز پنجشنبه منتشر شد و عصر همان روز خبر دیگری از قول مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نقل شد مبنی بر اینکه از نظر این اداره محمد نوین، مالک باشگاه سپیدرود است. مریم بخشی در این خصوص گفت: «برای حفظ تیم محبوب، مردمی و ریشه‌دار سپیدرود رشت در لیگ برتر فوتبال کشور از نظر این اداره کل، محمد نوین مالک جدید سپیدرود فعالیتش مورد تایید است و می‌تواند به‌کار خود با قدرت ادامه دهد. این تصمیم به این دلیل گرفته شد که زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر نمانده و باید تکلیف مالکیت تیم و فعالیتش برای حضور پرقدرت در لیگ برتر هرچه سریع‌تر مشخص شود.» این اتفاق در حالی رخ داده که اداره کل ورزش و جوانان گیلان در تاریخ 12تیر اعلام کرده بود تن‌زاده تا اعلام رای نهایی دادگاه مالک باشگاه است.
ساعتی بعد تن‌زاده در پاسخ به این اظهارات گفت: «حکم اداره کل ورزش و جوانان گیلان بالاتر از حکم دادگاه نیست. به‌لحاظ حکمی که دادگاه صادر کرده من مالک قانونی باشگاه سپیدرود رشت هستم و به کار خودم هم ادامه خواهم داد. با 9بازیکن مذاکره شده و سرمربی تیم را هم انتخاب کرده‌ایم. ما در ایران زندگی می‌کنیم و همه باید به قانون احترام بگذاریم، همان‌طور که گفتم طبق مستنداتی که وجود دارد دادگاه من را مالک قانونی باشگاه معرفی کرده و رای اداره کل ورزش و جوانان گیلان نمی‌تواند بالاتر از رای دادگاه باشد. بنابراین عدم تمکین اداره کل ورزش و جوانان از رای دادگاه خلاف است. من مالک باشگاه هستم و به‌کارم هم ادامه خواهم داد.» اما روز گذشته محمد نوین که با خداداد عزیزی قرارداد امضا کرده بود، مدیرعامل این باشگاه را نیز معرفی کرد و محمدرضا توسلی حکم مدیرعاملی خود را از محمد نوین گرفت. تا به امروز بعد از درگیری‌های دو مدعی مالکیت باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، دو سرمربی و یک مدیرعامل اضافه شده و باید ببینیم تا آغاز مسابقات لیگ برتر چند نفر دیگر به این داستان اضافه خواهند شد!

این خبر را به اشتراک بگذارید