• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 16 تیر 1397
کد مطلب : 22248
+
-

حاشیه‌های یک مراسم ترحیم

گزارش
حاشیه‌های یک مراسم ترحیم

مراسم ترحیم پدر مصطفی تاج‌زاده، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات دیروز با حضور چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد. حضور رئیس دولت اصلاحات در این مراسم آن هم پس از لغو برنامه حضورش در نهمین دوره همایش اخلاق و نیایش که 23خردادماه در کتابخانه ملی برگزار شد، ازجمله حاشیه‌های قابل توجه این مراسم بود. عبدالله نوری، سیدمحمد موسوی‌خوئینی‌ها، محمدرضا خاتمی، علی تاجرنیا، سیدصفدر حسینی، محمد سلامتی، بهزاد نبوی، غلامرضا ظریفیان، محسن میردامادی، محمود حجتی، محسن هاشمی، سیدعمادالدین خاتمی، حسین فریدون، محسن صفایی‌فراهانی، محمدعلی نجفی، محسن آرمین، عبدالله رمضان‌زاده، اشرفی‌اصفهانی، سیدیاسر خمینی و جمعی از نمایندگان عضو فراکسیون امید بهارستان نیز از دیگر چهره‌های حاضر در این مراسم بودند. رفت‌وآمد چهره‌های سیاسی و عمدتا اصلاح‌طلب در این مراسم سبب فراهم آمدن مجالی برای طرح برخی اخبار شد؛ چنان که الیاس حضرتی از برگزاری شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خبر داد و اعلام کرد که به قائم‌مقامی دبیرکل حزب اعتماد ملی انتخاب شده است و عبدالواحد موسوی‌لاری نیز از چرایی سکوت شورای سیاستگذاری اصلاحات سخن گفت.

عبدالواحد موسوی‌لاری، نایب‌رئیس شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در حاشیه این مراسم در واکنش به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای برای تغییر شورای سیاستگذاری اصلاحات تأکید کرد: سکوت شورای‌عالی ‌سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به‌معنای انفعال آن شورا نیست. او درمورد پیشنهاد جایگزینی عبدالله نوری به‌جای عارف به ایلنا گفت: من از این مسائل خبری ندارم و این حدس و گمان‌های بیخودی است.

الیاس حضرتی، نماینده تهران نیز در حاشیه این مراسم از تشکیل جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خبر داد و به تشریح تصمیمات این جلسه پرداخت. او به ایلنا گفت: براساس نامه‌‌‌ای دبیرکل  اختیارات خود را منتقل کردند و خواسته‌اند اختیارات به شورای مرکزی منتقل شود، شورای مرکزی هم صبح دیروز تشکیل جلسه داد. حضرتی افزود: انتخابات با برگه انجام شد. ۳۳نفر حاضران در جلسه بودند که بر این اساس الیاس حضرتی به اتفاق اکثریت آرا به‌عنوان قائم‌مقام و ریاست دفاتر، ابوالحسنی رئیس دفتر سیاسی، نصیری رئیس دفتر فرهنگی، قادری رئیس دفتر اجتماعی و جلیلیان به‌عنوان رئیس دفتر حقوقی و اینجانب به‌عنوان سخنگو انتخاب شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید