• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 14 تیر 1397
کد مطلب : 22099
+
-

پیام‌های شما رسید

سلام خدمت همه مخاطبان خوب و همیشه همراه 6و7

پیام‌های شما رسید


دوستان، پیامک‌های شما به‌دست ما رسید و قبل از همه ممنون از لطف‌، حمایت‌ها و پیگیری‌های شما عزیزان که باعث قوت قلب همه ماست تا بتوانیم از تعریف‌ها و انتقادات شما دوستان در پیشبرد بهتر و جلب رضایت بیشتر شما خوانندگان عزیز استفاده کنیم. با اینکه حجم پیام‌ها زیاد است اما همه آنها خوانده می‌شوند و تا جایی که امکان باشد، در همین نیم‌تا به آنها پاسخ می‌دهیم. باز هم به ما پیامک بزنید، منتظر پیشنهادها، انتقاد‌ها و نظرات شما هستیم.



0138* * * 0912

 درود به‌دست اندرکاران و تحریریه 6و7.خواستم ازتون خواهش کنم در روز سوم تیرماه که سالروز تولد من است، پیام تبریکی برایم چاپ کنید. تا این پیام تبریک هدیه تولد 6و7به من باشد و موجب خوشحالی‌ام شود. سپاسگزارم/ سهیلاکردی/ تهران

  تولدتان مبارک با کلی آرزوهای خوب و شرمنده از اینکه به‌دلیل گردشی بودن مطالب، تبریک تولد شما با اندکی تأخیر چاپ شد.


0413* * * 0919

 با‌‌ سلام و ممنون از شما بچه‌های 6و7‌ که پیام‌های ما را انعکاس می‌دهید. خواهش می‌کنم همه نکات لازم را درخصوص نگهداری انواع کاج و سرو در‌6و7بنویسید؛ خصوصا نحوه نگهداری و آبیاری گیاهان در‌ باغچه و حیاط منازل کوچک در‌ تهران/ باتشکر

  ممنون از شما که با پیام های‌تان حال ما را خوب می‌کنید. سعی می‌کنیم در قسمت ترفند‌‌ها به این موضوع بپردازیم.


4247* * * 0913

 باسلام مدتی بود‌ می‌خواستم از‌ صفحه سودوکوی پنج شنبه‌ها قدردانی‌کنم. واقعا دست مریزاد برای تکمیل کار خوب‌تان. لطفا قسمت ‌پایینی صفحه را‌ به سودوکوی سامورایی اختصاص دهید. عصر روز تعطیل با سودوکو 6و7همشهری حال دل آدم خوب می‌شود.

  ممنون از قدردانی شما. پیشنهادتان را به مسئول این قسمت اطلاع می‌دهیم.


0866* * * 0918

 از چاپ سودوکوها متشکرم، امیدوارم همچنان ادامه یابد.

  از اینکه پیامک‌های خوش‌حال و رضایت بخش شما به‌دست ما می‌رسد، کلی انرژی مثبت می‌گیریم.


2135* * * 0903

سلااااااام، فصل گرم تابستان با گلابی‌های گردن باریک و هندوانه‌های گرد و شیرین از راه رسید! من هرهفته ویژه نامه 7و6را می‌خوانم. خسته نباشید، خیلی زحمت می‌کشید. به‌نظر من عددهای 6و7خیلی با اراده و شاد هستند! عدد 6سرش در تحقیق و مطالعه است و عدد 7با شادی می‌گوید؛ خدایا شکرت، من خوشبختم! باتشکر از عوامل نشریه همشهری6و7/ گیسو از کرج.

  سلام گرم ما را هم پذیرا باشید. مرسی از این همه ذوق و انرژی خوب دوست عزیز. با این پیامک‌های پر انرژی برای ادامه دادن این راه به ما هم انگیزه بیشتری می‌دهید.


5548* * * 0901

ضمن سلام و خداقوت به همه شما روزنامه‌نگاران و قلم به‌دستان عزیز و گرامی. ممنون از همه بزرگان به‌خصوص آقای میرزایی، صافاریان و صدیقی و دیگر زحمتکشان روزنامه وزین همشهری. همچنین از همشهری 6و7بسیارتشکر می‌کنم.
من٧٠ سال دارم و تنها دلخوشی‌ام 6و7 آخر هفته و حل جدول‌های هفتگی آن است. باز هم از زحمات شما
 سپاسگزارم.

  باعث افتخار ما است که خواننده‌ای قدیمی داریم و می‌توانیم آخرهفته‌های خوش‌حالی را برایتان رقم بزنیم. اگر ایده یا پیشنهادی هم دارید برای ما پیامک بزنید، استقبال می‌کنیم.


7750* * * 0916

با درود به یاران همشهری. لطف کنید در بخش معرفی کتاب به چند کتاب جامع درمورد پیدایش کیهان وکهکشان اشاره کنید./با سپاس.

  در مورد پیشنهاد شما با مسئول این بخش صحبت می‌کنیم تا اگر کتاب مناسبی در این خصوص بود، معرفی کنیم.


7785* * * 0930

سلام، خدا قوت. پنج شنبه‌ها حال‌مان خیلی خوب است، به‌خصوص سرگرمی‌های 6و7، کشنده‌ها، جهنمی‌ها، کاکوروها. خسته نباشید./ تهرانی از تهران

  تمام تلاش ما هم برای همین است. حال خوب شما...


7507* * * 0919

سلام عرض می‌کنم خدمت زحمتکشان همشهری. سرگرمی‌های امروز هفتم تیرماه بسیار جذاب بودند. لطفا ناویاب را هم درکنارسودوکوهای جذاب قاتل و حسابی چاپ کنید./یک دنیا ممنون.

  پیشنهادتان را مطرح می‌کنیم. اگر امکانش بود، ناویاب را هم اضافه می‌کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید