• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 12 تیر 1397
کد مطلب : 21816
+
-

منشا زیر فشار آلترناتیوها

منشا زیر فشار آلترناتیوها

پرسپولیس از زمان حضور برانکو در این تیم همواره با دو مهاجم بازی کرده است. سال گذشته برانکو بعد از درخشش منشا این بازیکن را سریع در لیست خرید خود قرارداد تا از این بازیکن در کنار مهدی طارمی استفاده کند و بتواند زوج خطرناکی را برای تیم تشکیل دهد اما با گذشت زمان و بعد از جدایی طارمی از پرسپولیس منشا هرگز نتوانست انتظارات برانکو را بر آورده کند تا در‌نهایت این بازیکن به نیمکت منتقل شود. البته بر خلاف منشا علیپور به خوبی جای خالی طارمی را پر کرد و توانست به آقای گلی لیگ هم برسد. برانکو در بازی‌های پایانی لیگ از زوج سیامک نعمتی و علیپور استفاده کرد تا نشان دهد که از منشا نا امید شده است. اما در شرایطی خود منشا هم امیدی به ماندن در پرسپولیس نداشت محرومیت نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس باعث شد تا برانکو یک‌بار دیگر به منشا فرصت دهد تا بتواند خودش را ثابت کند هرچند که با توجه به شرایط پرسپولیس در نیم‌فصل دوم منشا می‌داندکه تنها یک نیم‌فصل فرصت دارد تا در ترکیب پرسپولیس بدرخشد.
    نیمی از بازیکنان مهاجم هستند
درحال حاضر در جمع سرخپوشان علیپور، منشا مهاجم هستند و سیامک نعمتی هم در فصل گذشته در پست مهاجم بازی کرده است و خود وحید امیری هم توانایی بازی در این پست را به خوبی دارد. این در حالی است که امید عالیشاه هم در زمان حضورش در پرسپولیس در این پست بازی کرده و برانکو شاید از این بازیکن هم در پست مهاجم استفاده کند. این در شرایطی است که در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن خرید‌های پرسپولیس مهدی شریفی به‌عنوان مهاجم سابق سپاهان می‌تواند برای سرخپوشان بازی کند و مهدی ترابی هم توانایی خوبی در پست مهاجم دارد و با این شرایط برانکو در نیم‌فصل دوم 7بازیکن که توانایی بازی در پست مهاجم را دارند را در اختیار دارد و منشا به خوبی می‌داند که اگر نتواند خودش را نشان دهد باید برای همیشه پرسپولیس را فراموش کند. 
    منشا: می‌خواهم آقای گل شوم
مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که در فصل گذشته آمار نا امید کننده‌ای را از خود به‌جا گذاشت حالا امیدوار است که بتواند در این فصل دوباره به یک ستاره تبدیل شود. منشا در تمرینات پرسپولیس به برانکو اعلام کرده: «فقط به کمی زمان و اعتماد نیاز دارم و مطمئن باشید که می‌توانم خودم را ثابت کنم. من به‌دنبال این هستم که در این فصل آقای گل لیگ شوم و این را ثابت خواهم کرد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :