• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 11 تیر 1397
کد مطلب : 21764
+
-

داستان دستشویی پژمان خیالی بود؟

داستان دستشویی پژمان خیالی بود؟

تیم‌ملی بعد از نمایش درخشان خود در 3بازی جام‌جهانی درنهایت به ایران بازگشت. مجید حسینی یکی از بازیکنانی بود که در بازی اول ایران برابر مراکش بعد از مصدومیت امید ابراهیمی به میدان رفت و توانست نمایش بسیارخوبی از خود نشان دهد تا جایی که در دو بازی دیگر تیم‌ملی هم به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت. مدافع استقلال اما بعد از بازگشت به ایران روز جمعه با حضور در برنامه ویژه جام‌جهانی در برابر عادل فردوسی‌پور قرار گرفت. حسینی اما در بخشی از صحبت‌های خود درباره تعویض با ابراهیمی پاسخ عجیبی داد. حسینی در این‌باره گفت: «زمانی که ابراهیمی مصدوم شد کی‌روش می‌خواست تا پژمان منتظری را تعویض کند اما پژمان به سرویس بهداشتی رفته بود و به همین خاطر کی‌روش من را به زمین فرستاد!»
حالا بعد از گذشته چند روز از حذف تیم‌ملی ایران و بازگشت ملی‌پوشان هنوز مشخص نیست که آیا واقعا در چنین بازی حساسی کاپیتان دوم استقلال به سرویس بهداشتی رفته بوده است؟ و اینکه آیا واقعا کی‌روش به این خاطر تعویض خود را تغییر داده؟ همه این اتفاقات سوالاتی است که باید دید چه جوابی برای آن وجود خواهد داشت.
    یکی از بازیکنان تیم‌ملی: هیچ‌کس حق نداشت به دستشویی برود
در شرایطی که مجید حسینی مدعی شده که به‌خاطر رفتن پژمان منتظری به سرویس بهداشتی کی‌روش او را تعویض کرده یکی از بازیکنان تیم‌ملی با تکذیب این خبر به همشهری می‌گوید: «پیش از آغاز بازی به ما اعلام شد که اگر کسی استرس دارد به دستشویی برود و در جریان بازی هیچ بازیکنی حق نداشت به سرویس بهداشتی برود و به همین دلیل فکر نمی‌کنم که در جریان این دیدار به این حساسی پژمان منتظری چنین کاری کرده باشد.»
    یکی از مربیان تیم ملی: ادعای مجید حسینی درست نیست
کسانی که در ورزشگاه زنیت‌آره‌نا شهر سنت پترزبورگ بودند، چند لحظه قبل از تعویض مجید حسینی به جای امید ابراهیمی، پژمان منتظری را دیدند که لب خط آمده بود و به نظر می‌رسید، آماده ورود به زمین شده. یکی از نزدیکان تیم ملی از قول دستیاران کارلوس کی‌روش تایید می‌کند که پژمان در حال گرم کردن بوده اما قرار نبوده به جای ابراهیمی به زمین بیاید:« فقط پژمان نبود که گرم می‌کرد. بقیه بچه‌ها هم هر چند دقیقه یک بار بلند می‌شدند و سه نفر به سه نفر گرم می‌کردند. من خودم متوجه نشدم که آیا واقعا پژمان دستشویی بوده یا نه. از یکی از دستیاران کی‌روش پرسیدم به شدت تکذیب کرد. گفت اصلا قرار نبوده پژمان تعویض شود. از اول هم تصمیم کی‌روش این بود که به مجید حسینی بازی بدهد.» 
به گفته این فرد نزدیک به تیم ملی، اعتقاد کی‌روش به مجید حسینی به اندازه‌ای بوده که حتی این احتمال وجود داشت که جلوی مراکش هم ثابت بازی کند:« کارلوس خیلی مجید حسینی را قبول داشت. ما فکر می‌کردیم ممکن است او را به روزبه هم ترجیح بدهد، از بس بازیش را قبول داشت. در نتیجه بعید است به خاطر دستشویی رفتن پژمان به او بازی داده باشد. به نظرم این حرف درست نیست»
    راموس هم وسط بازی رفت دستشویی!
حتی اگر پژمان منتظری در جریان بازی حساس ایران و مراکش به دستشویی رفته باشد این اتفاق برای اولین‌بار نیست که رخ می‌دهد. در بازی‌های حساس اروپایی هم نظیر این اتفاق هم رخ داده است. در جریان بازی رئال مادرید برابر ایبار در دقیقه۷۳ راموس ناگهان راهی رختکن شد و تیمش را ۱۰نفره کرد. او ۵دقیقه در رختکن حضور داشت و سپس به میدان بازگشت. این اتفاق به‌شدت باعث تعجب ببیندگان این دیدار شد که در پایان بازی مشخص شد راموس برای رفتن به دستشویی تیم را 10نفره کرده است.
    آیا کی‌روش حسینی را تنبیه می‌کند؟
بعید است کی‌روش ادعای عجیب مجید حسینی را به حساب شیطنت او بگذارد، با این حال حرف‌های عجیب و غریب او نه تنها دستمایه شوخی با این ماجرا شده که به نوعی تدبیر سرمربی تیم ملی را هم زیرسوال برده است. فکرش را بکنید. کی‌روش که در پاسخ به منتقدان خط خوردن جلال حسینی و وریا غفوری، مدعی شده بود همه تصمیماتش نتیجه ساعتها و روزها مطالعه و مقایسه بین بازیکنان مختلف است، حالا باید به این سوال جواب بدهد که چرا به خاطر دستشویی رفتن، از بازیکنی که می‌خواسته به زمین بفرستد، چشم‌پوشی کرده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید