• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 9 تیر 1397
کد مطلب : 21485
+
-

ما قهرمانانه جام‌ را ترک کردیم

محمد زارعی| مسعود سلطانی‌فر دو مسابقه تیم‌ملی را از نزدیک تماشا کرد. صحنه شادی او پس از گل ایران به مراکش یکی از تصاویر خاص پس از آن بازی بود. وزیر ورزش در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه همشهری درباره عملکرد تیم‌ملی و کی‌روش و تمدید قرارداد او صحبت کرده است. 
سلطانی‌فر با اشاره به کسب 4امتیاز در رقابت‌های جام‌جهانی که برای اولین‌بار در تاریخ این رقابت‌ها برای ایران رقم خورد گفت: «در ابتدا جا دارد موفقیت‌های تیم‌ملی و کسب این نتایج درخشان در جام‌جهانی را تبریک بگویم. اگرچه حذف تلخی برای ما بود و قهرمانانه جام را ترک کردیم. بچه‌ها با غیرت و از جان گذشتن، تمام توان‌شان را گذاشتند و توانستند از حیثیت مردم، ورزش و فوتبال ایران دفاع کنند.» او در ادامه افزود: «تشکر می‌کنم از همه اعضای تیم‌ملی فوتبال، کادرمربیگری و در رأس آن سرمربی تیم‌ملی آقای کی‌روش، بازیکنان، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که زحمت کشیدند، اصحاب رسانه و مردم خوب‌مان ، تماشاگرانی که از سراسر دنیا برای حمایت از تیم‌ملی به روسیه آمده بودند. افرادی که هر تپش قلبشان و هر قطره خونشان برای ایران است. همه جمع شدند آمدند کمک کنند تا تیم‌ملی در گروه مرگ بهترین نتایج 5دوره‌ای که در جام‌جهانی شرکت کرده را بگیرد. امیدوار هستیم روند رو به رشد فوتبالمان استمرار داشته باشد؛ به خصوص در سطح باشگاهی که الان دو تا از باشگاه‌های خوب ما استقلال و پرسپولیس هر جفتشان در یک چهارم نهایی آسیا هستند. امیدوار هستیم این روند رو به رشد ادامه پیدا کند تا ما بتوانیم برای مردم ایران افتخار آفرینی و دل مردم ایران را شاد کنیم.»
وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه آیا قرارداد کارلوس کی‌روش تمدید خواهد شد موضع صریحی نگرفت و ترجیح داد توپ را به زمین فدراسیون بیاندازد. او در پاسخ به این سوال گفت: «در این زمینه ان‌شاءالله فدراسیون تصمیم می‌گیرد.» سلطانی‌فر درباره اینکه نظر خود شما به‌عنوان متولی ورزش درباره تمدید قرار داد کی‌روش چیست و آیا از این موضوع حمایت می‌کنید اظهار داشت: «برای هر دو سوال باید بگویم فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده است. ما همواره از تیم‌ملی حمایت مالی کردیم که به اینجا رسیده. بهترین اردو و بهترین تدارکات فراهم شد.» سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که به عملکرد تیم‌ملی در جام‌جهانی چه نمره‌ای می‌دهید بیان داشت: «این تیم‌ملی بهترین نتیجه را در 5دوره حضور در جام‌جهانی گرفته است و امیدوار هستیم روند رو به رشد خود را ادامه دهد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید