• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 9 تیر 1397
کد مطلب : 21336
+
-

همشهری با صفحاتی جدید

برای روزنامه همشهری، همچون هر رسانه دیگر، یک هدف اهمیت بسیار دارد؛ رضایت مخاطبان. اما آنچه رسانه‌‌هایی چون همشهری را از دیگران متمایز می‌‌کند، گسترده دیدن طیف مخاطبان است. همشهری سعی دارد مخاطبان خود را از گروه‌ها و قشرهای مختلف قرار داده و به سلایق و دیدگاه‌های گوناگونی پاسخ دهد. طبیعتاً این مهم، الزاماتی دارد که یکی از آنها تعداد بالای صفحات است؛ طوری که هر صفحه بتواند مطالبی همسو با خواست طیفی خاص را ارائه کند. انتشار 32 صفحه‌ای روزنامه همراه با ضمیمه‌های متنوع بر همین اساس انجام می‌گرفت. اما افزایش قیمت کاغذ و چاپ و هزینه‌هایی از این دست مانع از آن می‌شود که با چنین حجمی بتوان انتشار روزنامه را ادامه داد.

همین فشار اقتصادی باعث شد تا تصمیم به کاهش تعداد کمی از صفحات گرفته شود و از امروز همشهری در 24صفحه سراسری و 4 صفحه منطقه‌ای به دست مخاطبان برسد.

با این حال سعی شده است مطالب و موضوعات متنوع‌تری عرضه شود که جوابگوی خواست خوانندگان باشد؛ به گونه‌ای که احساس کمبودی شکل نگیرد.
برنامه‌هایی نیز در دست است که برخی صفحات به روزنامه اضافه شود تا وجه فراگیری آن لطمه نخورد. بی‌تردید دستیابی به اهداف‌، یعنی رضایت مخاطب و گستردگی موضوعات، ممکن نیست مگر با مشارکت شما خوانندگان عزیز که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید