• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 7 تیر 1397
کد مطلب : 21287
+
-

دیه‌گو شهر را به‌هم ریخت

دیه‌گو شهر را به‌هم ریخت

مارادونا به‌اندازه یک فیلم سینمایی کامل هالیوودی یا بالیوودی سر مسابقه آرژانتین با نیجریه فیلم بازی کرد. او که تحت هر شرایطی دوست دارد نفر اول توجهات مردم باشد، سر صحنه گل مسی بیش از خود مسی خوشحالی و با خدا راز و نیاز کرد، به‌گونه‌ای که دوربین‌های تلویزیونی و عکاسی به‌اندازه کافی وقت و فرصت داشته باشند حرکات او را پوشش دهند. اواسط بازی حتی در چرت فرو رفت و خوابش برد. بعد از گل دوم هم رو به دوربین و معلوم نشد خطاب به چه افرادی حرکت ناشایستی مرتکب شد و دستش را به حالت فحش روی هوا نگه داشت. همه این‌ها کافی نبود، او در پایان بازی حالش خراب شد و به درمانگاه انتقال یافت. کاری نمانده بود که اسطوره فوتبال آرژانتین در این بازی انجام نداده باشد. یک الی دو نفر هم مدام مراقب بودند او از روی سکوها سقوط نکند و یک نفر مامور این بود که دستش را دور شکم بزرگ مارادونا بگیرد و مراقب باشد او نیفتد روی تماشاگران سکوی پایینی. معلوم نبود چیزی مصرف کرده بود یا نه. در پایان این بازی شرایط خوبی نداشت و در حالی که نمی‌توانست روی پایش بایستد به کمک اطرافیانش به بیمارستان منتقل شد و تحت‌مراقبت پزشکی قرار گرفت. مارادونای57 ساله پس از این اتفاق با انتشار پیامی در اینستاگرام نوشت: «می‌خواهم به همه بگویم که حال من خوب است. بین دو نیمه بازی آرژانتین مقابل نیجریه از ناحیه گردن خیلی احساس درد می‌کردم. همان‌جا توسط پزشک مستقر در محل مورد مداوا قرار گرفتم و او به من توصیه کرد که پیش از آغاز نیمه دوم به خانه بروم اما می‌خواستم در ورزشگاه بمانم چون تیم و همه ما در خطر بودیم. چطور می‌توانستم در این شرایط ورزشگاه را ترک کنم؟ از همه شما بابت حمایت‌های‌تان تشکر می‌کنم.» 
  مسی رکورد را از مارادونا پس گرفت
مسی در دیدار مقابل نیجریه، مارادونا را در تعداد دریبل موفق در جام‌های‌جهانی پشت سر گذاشت. او با احتساب دریبل‌هایش در بازی با نیجریه حالا با 107دریبل موفق، دیه‌گو مارادونا را با 105دریبل موفق از این حیث پشت سر گذاشت و حالا بهترین دریبل‌زن تاریخ جام‌های‌جهانی از سال1966 که آمارهای رسمی به این شکل ثبت شده است به شمار می‌رود.
  روبان قرمز طلسم مسی را شکست
مسی در میکسد زون ورزشگاه، روبان قرمزی را که از یک مجری تلویزیونی گرفته بود، عامل شکستن طلسمش دانست. او که قصد نداشت با رسانه‌ها مصاحبه کند، چند دقیقه‌ای با آنها حرف زد و در میان حرف‌هایش جورابش را کنار زد و روبان قرمزی را نشان داد که راما پانتوروتو، مجری تلویزیونی ، پس از پنالتی از دست رفته مقابل ایسلند به او داده بود تا برایش خوش شانسی بیاورد و طلسم روند ضعیفش را بشکند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید