• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 7 تیر 1397
کد مطلب : 21265
+
-

باهنر: آجر از زیرپای دولت کشیدن خدمت به انقلاب نیست

در نامه‌ای به مسئولان نوشتم تریبون‌های نمازجمعه ناکارآمدی را تزریق می‌کنند

نگاه
باهنر: آجر از زیرپای دولت کشیدن خدمت به انقلاب نیست

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفته است برخی رقابت سیاسی را به اندازه‌ای بزرگ می‌کنند که فکر می‌کنند اگر آجری از زیر پای دولت بکشند، به انقلاب خدمت کرده‌اند. من این را برای خودم و رقبا قبول ندارم. نه من این کار را با رقبا می‌کنم و نه از رقبا توقع دارم در رابطه با نیروهای ما این کار را بکنند. باهنر نماینده7 دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایرنا درباره نقدهایی که مخالفان به دولت دارند، گفت: من به روحانی رأی ندادم، ولی اگر از من بپرسند حاضری روحانی را به جایی برسانیم که استعفا دهد، حتما می‌گویم نباید به آن نقطه برسیم و ضرورتی هم ندارد. می‌توانیم به روحانی کمک کنیم تا راه بیفتد اگرچه به او نقدهایی هم دارم. مهم‌ترین بخش‌های سخنان باهنر را بخوانید: 

   در کشور ما سوءاستفاده اقتصادی و فساد هست اما افکار عمومی 10برابر واقعیت این سوءاستفاده را می‌بیند؛ این را خودمان کردیم و کس دیگری نکرد. اعتقاد دارم در مملکت فقر هست اما افکار عمومی این فقر را 10برابر آنچه هست، حس می‌کند.

   در اتفاقات دی‌ماه نامه‌ای به برخی مقامات کشور نوشتم و خواهش کردم از دی‌ماه1396 تا دی1395 به عقب برگردند؛ رسانه‌های رسمی که از خزانه جمهوری اسلامی تغذیه می‌شوند، پایش کنند. این رسانه‌ها فقط مطالبه‌گری را افزایش دادند. ناکارآمدی، بی‌انگیزگی، دزدی و سوءاستفاده را تبلیغ کردند.
   بعضی از این جنبش‌ها یک نخود را به هندوانه تبدیل می‌کنند، بعد نمی‌شود جواب افکار عمومی را داد و این ظلم به نظام است.
 
 در نامه هفتم دی‌ماه گفتم از صدا و سیما و سایت‌های خبری تا گروه‌ها، کمپین‌ها و تریبون‌های نمازجمعه همه دارند ناکارآمدی دولت را به افکار عمومی تزریق می‌کنند. من فکر می‌کنم وقتی دولت را نقد می‌کنم دارم دولت را خراطی می‌کنم درحالی‌که از منظر افکار عمومی، نظام خراطی می‌شود. چون دولت یک بخش عظیمی از نظام است مجلس هم همینطور.
   در مجلس ممکن است 3نفر سوءاستفاده کنند، اما افکارعمومی چیز دیگری برداشت می‌کند، در موضوع حقوق‌های نجومی معلوم شد جمعا متهمان 300نفر بودند، اما بدنه 100هزار نفره مدیران کشور متهم شد. نباید تبلیغ کنیم که همه مسئولان سوءاستفاده می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید